همزمان با سالروز ورود امام حسین به کربلا؛

تجمع بزرگ هیات های مذهبی درکرمان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از تجمع بزرگ عزاداران حسینی با شعار" لبیک یا حسین " در امامزادگان شاخص کرمان خبر داد.

تجمع بزرگ هیات های مذهبی درکرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم در اماکن متبرکه استان گفت: همزمان با ورود کاروان امام حسین (ع) به صحرای کربلا در دومین روز از محرم، تجمع بزرگ عزاداران حسینی با شعار" لبیک یا حسین "در آستان مقدس امامزادگان شاخص کرمان برگزار می‌شود.

او با اشاره اجرای برنامه‌های سوگواره "بصیرت عاشورایی"سازمان اوقاف تا پایان ماه صفر در امامزادگان افزود:درقالب اجرای این طرح چند ویژه برنامه مهم فرهنگی و مذهبی با محوریت اماکن متبرکه استان برگزار می‌شود که در همین راستا بیش از یکصد مبلغ بومی و غیر بومی جهت پوشش برنامه‌های عزاداری و راه اندازی خیمه‌های معرفت به اماکن متبرکه بخصوص مناطق جنوبی و محروم استان اعزام شدند.

حجت الاسلام جلالی به موضوع برنامه‌های روضه خوانی از حوزه موقوفات پرداخت و تصریح کرد: بخش قابل توجهی از نیات موقوفات استان کرمان مربوط به محرم وصفر است که وظیفه مهم این اداره اجرای امینانه به نیات واقفین خیراندیش می‌باشد.

او به اقدام این اداره در جهت دهی روضه خوانی‌ها و اطعام مجالس عزاداری در این ایام اشاره و تصریح کرد: هر ساله از محل عواید موقوفات به مجالس عزای حسینی کمک‌هایی صورت می‌گیرد و امسال در راستای ساماندهی این خدمات بن کارت خرید اقلام غذایی با ۳۰ درصد تخفیف در خرید به هیات‌های مذهبی استان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ح

گردهمایی هیات های مذهبی درامامزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار