مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

ذیحسابان نقش مهم در راهبرد توسعه اقتصادی دارند

مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نقش مهم ذیحسابان در راهبرد توسعه اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید داوود حیدری مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یکی از مباحث حائز اهمیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اجرای زیرساخت‌های عمرانی و طرح‌های صنعتی و کمک به توسعه خدمات نرم افزاری بوده که ذیحسابان با شناسایی و تأمین منابع مالی نقش اصلی و راهبردی در این زمینه ایفا می‌کنند.

حیدری افزود: توسعه اقتصادی واحد‌های صنعتی بدون احداث زیرساخت‌ها و خدمات نرم افزاری امکان ندارد و اجرای زیرساخت‌ها بدون تأمین منابع مالی امکان پذیر نیست.

مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: برنامه ریزی هوشمندانه و اقدامات لازم برای شناسایی منابع مالی یکی از ضروریات و امری بسیار مهم است که اگر دقیق صورت پذیرد در نهایت سبب ایجاد یک ظرفیت جدید برای هر مجموعه خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات مختلفی هم که در حوزه نرم افزاری به واحد‌های صنعتی داده می‌شود، تصریح کرد: این سازمان در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی خرد، کوچک و متوسط و با هدف توسعه بازار‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های گوناگون مانند حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و آموزش، حمایت مادی و معنوی انجام می‌دهد.

حیدری با اشاره به اینکه کمک به واحد‌های صنعتی جزو سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید بوده، ادامه داد: در سال رونق تولید حمایت از صاحبان صنایع باید مضاعف باشد و همه باید سهم خود را در این زمینه به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.
 
انتهای پیام// د.ف
 

نقش مهم ذیحسابان در راهبرد توسعه اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.