عضو هیئت رئیسه اتاق فارس:

منطقه ویژه نفت و گاز فارس وارد فاز عملیاتی می‌شود

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس با اشاره به راه اندازی منطقه ویژه فناوری صنعت نفت و گاز استان، گفت: بنا شد این موضوع به صورت عملیاتی و براساس مدل اجرایی پروژه منطقه ویژه گاز خوزستان – اهواز پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر طیبی در جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس، گفت: ابعاد مختلف منطقه ویژه گاز خوزستان – اهواز با حضور کارشناسان استان در بخش‌های مختلف بررسی شده است.

او افزود: بر این اساس مصوب شد شرکتی به عنوان مسئول منطقه ویژه اقتصادی نفت و گاز استان فارس ثبت شود که در این زمینه به زودی نامه‌ای از اتاق بازرگانی استان برای استاندار فارس تهیه شده است.

طیبی ادامه داد: در این نامه سهامداران پیشنهادی برای این شرکت را مطرح کردیم که نماینده سهامداران دعوت و شرکت تشکیل شود و بحث‌های مرتبط با این موضوع در قالب شخصیت حقوقی خارج از کمیسیون دنبال شود.

او اضافه کرد: همچنین در این نامه درخواست ما این است که این موضوع با محوریت کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی استان در استانداری دنبال شود.

طیبی ادامه داد: به زودی جلسات این مهم در استانداری فارس تشکیل می‌شود و با تشکیل سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی نفت و گاز استان، موضوع به صورت جدی‌تر در استان دنبال خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، پاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت در مهرماه جاری در شهر شیراز برگزار می‌شود که حضور فعالان اقتصادی و شرکت‌های فعال استان در این بخش می‌تواند بر کیفیت نمایشگاه بی افزاید.

طیبی گفت: فارس از استان‌های پیشگام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان است که هدف این نمایشگاه تنها صرف برگزاری نیست و همه باید برای برگزاری نمایشگاه در خورشان استان تلاش کنند.
انتهای پیام/م

جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار