بسته حوادث ۱۲ شهریور ۹۸؛

از انهدام باند سارقان مسافربرنما تا شکستن قفل انبار دپو لوازم خانگی در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۱۲ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان مسافربرنما متلاشی شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با روش مسافربرنما که با تهدید سلاح سرد توسط ۳ سرنشین خودروی پراید در برخی مناطق این کلانشهر، با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۶ با کار اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند باند سه نفره سارقان درحالیکه باپرسه زنی با سواری پراید در کوچه‌های خلوت، قصدیافتن سوژه مناسب به منظور سرقت داشتند را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودرو توقیف و سارقان دستگیر شدند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در بررسی‌های بعمل آمده خودرو سرقتی بوده، اظهار داشت: متهمان پس از شناسایی توسط مال باختگان به ۲۸ فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربرنما در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، تصریح کرد: مجموعه انتظامی شهرستان اهواز به صورت شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان وخودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.

قفل انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در ماهشهر شکست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر در ۲۴ ساعت گذشته با اقدامات تخصصی ۲ انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم از آن‌ها بازرسی کردند.

او اذعان داشت: در بازرسی از انبار‌های مذکور ۲۰ دستگاه کولر گازی ۲ تیکه، ۲۳ دستگاه اسپلیت کولرگازی، ۱۹ دستگاه تلویزیون، ۱۰ دستگاه لباسشویی، یک دستگاه یخچال فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه سازمان یافته برخورد قاطع و مستمر داشته باشد.

پلیس دستان سارقان مسلح احشام را بست

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه احشام در روستای "هورت عاگول"، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او بیان داشت: سارقان که سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ بودند، به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی که با شلیک متقابل هر ۳ سارق که ۲ نفر آنان مجروح شده بودند، با حمایت‌های مردمی دستگیر شدند.

سرهنگ مراونه با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت، ۲ جفت پلاک خودرو، ۴ راس گوسفند سرقتی و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه با تأکید بر اینکه تلاش پلیس برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه خودروی مشکوک و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

۳۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان کشف شد

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی، ماموران انتظامی ایستگاه امامزاده عبداله با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه این محموله مواد مخدر با پوشش خانواده ۴ نفره در حال انتقال بود، بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ ابدالی فرد اظهار داشت: در این رابطه ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.