تصویری که تیم ملی ایران را از سفر به هنگ‌کنگ ترساند+عکس

یک رسانه چینی به اتفاقات فرودگاه هنگ کنگ و همچنین احتمال سفر تیم ملی ایران به این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال کشورمان در حالی قرار است در اولین بازی مقدماتی جام جهانی به مصاف هنگ کنگ برود که وضعیت امنیت در فرودگاه این کشور مناسب نیست و این مسئله باعث شده تا حواشی قبل از آغاز مسابقه به راه بیفتد.

تصویری که تیم ملی ایران را از سفر به هنگ‌کنگ ترساند+عکس

وب سایت متروی چین در این خصوص نوشت که رسانه‌های چینی تصاویری از فرودگاه هنگ کنگ منتشر کرده‌اند که در آن کارمندان این فرودگاه اعتصاب کرده و ایرانی‌ها به همین دلیل از سفر به هنگ کنگ نگران و هراسان هستند. چند ماه است که وضعیت فرودگاه کشور هنگ کنگ به این شکل است و این وضعیت ناپایدار باعث شده تا بازتاب اخبار آن در رسانه‌های کشور‌های جهان صورت بگیرد.

این رسانه چینی همچنین نوشته که انتشار خبر اعتصاب کارمندان فرودگاه هنگ کنگ باعث شده تا ایرانی‌ها اعلام کنند که شرایط هنگ کنگ امن نیست و به این خاطر خواهان تغییر محل برگزاری این بازی شدند. شدت تظاهرات در فرودگاه هنگ کنگ شدید است به طوری که خسارات زیادی به بار آمده و از نظر شرایط روحی روانی باعث شده تا مسافران از نظر روحی متزلزل شوند. به همین خاطر سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اتفاقات رخ داده در فرودگاه هنگ کنگ اعلام کرده که انتشار تصاویر ناامنی فرودگاه این کشور اثبات می‌کند که آنجا ناامن است. هر چند که مسئولان فدراسیون فوتبال هنگ کنگ ضمانت دادند که مشکلی وجود ندارد و به همین خاطر از روز گذشته جلسات متعددی میان مسئولان ارشد ورزش هنگ کنگ، فدراسیون فوتبال این کشور و همچنین مسئولان فرودگاه هنگ کنگ انجام شده ومسئولان این کشور اعلام کرده‌اند که سفر به هنگ کنگ امن است.

متروی چین در ادامه آورده که مسئولان کشور هنگ کنگ حتی راهی کشور کامبوج شدند و با مسئولان این کشور دیدار کردند تا سفر ایران به هنگ کنگ در آرامش انجام گردد.

تصویری که تیم ملی ایران را از سفر به هنگ‌کنگ ترساند+عکس

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار