افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی

رئیس‌کل سابق دادگستری لرستان گفت: اعتماد مردم به دستگاه قضائی بیشتر شده و می‌دانند دستگاه قضائی از جریان‌های سیاسی فاصله گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس‌کل سابق دادگستری لرستان گفت: اعتماد مردم به دستگاه قضائی بیشتر شده و می‌دانند دستگاه قضائی از جریان‌های سیاسی فاصله گرفته است.

جعفر بدری با تاکید بر اینکه ما در رسیدگی‌های قضائی با اطمینان بیشتری عمل کردیم، افزود: قاضی و مدیر باید از بهداشت روانی برخوردار باشد و با اطمینان و اعتماد کار کند.

وی خاطرنشان کرد: در پرونده‌های اخیر دستگاه‌های اجرایی هم با حساسیت فوق العاده‌ای عمل کردیم. ما کسی را احضار نکردیم مگر اینکه نشستیم بررسی کردیم تک تک اتهامات را رسیدگی کردیم آن زمان دستور احضار دادیم.

بدری با اشاره به اینکه کار قضائی تنها قانون نیست، تدبیر می‌خواهد، اظهار داشت: اعتماد مردم به دستگاه قضائی بیشتر شده و می‌دانند دستگاه قضائی از جریان‌های سیاسی فاصله گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حمایت قضائی از واحد‌های اقتصادی و تولیدی لرستان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و با توجه به نرخ بیکاری لرستان انتظار می‌رود جلسات و پیگیری‌های این حوزه از سوی رئیس کل جدید دادگستری لرستان استمرار یابد.

رئیس کل سابق دادگستری لرستان پیرامون اطاله دادرسی نیز گفت: منشأ اطاله دادرسی منشأ قانونی است، قاضی باید مواردی را رعایت می‌کرد تا زمان صدور حکم. این‌ها را باید مجلس حل کند و دولت لایحه بدهد.

بدری یادآور شد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضائی لرستان به کمتر از دو ماه رسیده است.

انتهای پیام/ب

اعتماد مردم به دستگاه قضایی افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار