لزوم ثبت اراضی ملی به روش‌های نوین

استاندار لرستان بر ضرورت ثبت اراضی ملی به روش‌های نوین تأکید کرد و گفت: باید اموال دولت مستند سازی شود تا جلوی تضعیف حق دولت گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان بر ضرورت ثبت اراضی ملی به روش‌های نوین تأکید کرد و گفت: باید اموال دولت مستند سازی شود تا جلوی تضعیف حق دولت گرفته شود.

سیدموسی خادمی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک مربوط به ثبت حق مالکیت مردم و جلوگیری از تجاوز افراد به حقوق مالکیت یکدیگر است.

استاندار لرستان با اشاره به وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک عنوان کرد: این سازمان از جمله سازمان‌های حاکمیتی بوده و باید به این مهم توجه داشت که عملکرد موفق سبب رضایت مردم است.

خادمی در ادامه بر ضرورت ثبت اسناد ملی به روش نوین تأکید کرد و گفت: بیش از دو میلیون هکتار جنگل و اراضی ملی داریم و این اراضی باید به روش نوین ثبت گردند.

وی با بیان اینکه در ثبت اراضی ملی در حوزه شهری و روستایی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار داشت: موفقیت در این زمینه از بروز درگیری‌ها جلوگیری می‌کند.

استاندار لرستان بر ضرورت مستندسازی اموال دولت تأکید کرد و یادآور شد: تاکنون موارد فراوانی بوده که به علت عدم مستند سازی اموال دولت به دلیل متغییر بودن نیرو‌ها حقوق دولت تضعیف شده است و با مستندسازی باید جلوی این مشکلات گرفته شود.

انتهای پیام/ب

ضرورت ثبت اراضی ملی به روش‌های نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.