فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خبر داد؛

راه اندازی کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد در بروجرد راه اندازی شده تا لباس‌هایی مناسب برای بانوان محجبه را تولید کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله مهمی است و اگر آسیب‌ها را در نظر بگیرم موارد زیادی به ذهن می‌رسد.

او عدم پاسخگویی برخی از ادارات را یک منکر برشمرد و افزود: یکی از منکرات در بروجرد، کم کاری دستگاه‌های اجرایی در پاسخگویی به مردم است که این مشکل بزرگی است و این عدم پاسخگویی سبب نارضایی ارباب رجوع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: یک منکر دیگر مربوط به اصناف و کم فروشی و گران فروشی بوده که ضروری است اصناف وارد بازار شود و اقدامات لازم را با بازرسی و تذکر انجام دهد.

او بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در مسئله حجاب و عفاف نیست بلکه موارد دیگری نیز وجود دارد که باید رسیدگی شود.

سوری وجود فروشگاه‌های البسه حجاب و عفاف را در شهرستات ضروری دانست و گفت: در شهرستان بروجرد می‌طلبد که واحد‌های تولیدی و فروشگاه‌هایی در شهرستان وجود داشته باشد که البسه محجبه را عرضه کنند که در این راستا یک کارگاه تولیدی راه اندازی شده و لباس‌هایی برای بانوان محجبه تولید می‌کند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: برای اجرای هر کاری و اثرگذاری بهتر ضروری است که فرهنگ سازی لازم صورت گیرد؛ بروجرد شهر فرزانگان و علما است و باید در جهت امر به معروف و نهی از منکر اقدامات زیادی انجام داد.

نسرین فائزی مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد افزود: در شهرستان بروجرد مسائلی مانند بدحجابی دیده می‌شود که این موضوع خاطر بسیاری از خانواده‌های شهدا را آزرده می‌کند که ضروری است با برنامه‌ها و اقدامات در راستای بدحجابی اقداماتی صورت گیرد.

او عنوان کرد: متاسفانه برخی از کارمندان خانم در ادارات، پوشش مناسبی ندارند که باید در این راستا تذکرات لازم داده شود.

انتهای پیام/د

کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد راه‌اندازی شد

برچسب ها: حجاب ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.