اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس شهر خرم آباد اختصاص یافت

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مدارس حاشیه ای شهر خرم آباد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از تجهیز مدارس کم برخوردار استان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

رضا زینی وند مقدم  در حاشیه همایش توزیع تجهیزات آموزشی به مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد با اعلام این خبر بیان کرد: یکی از مشکلات همیشگی مدارس حاشیه ای و کمتر توسعه یافته و بعضی از روستاها عدم برخورداری از تجهیزات کافی بوده که امسال با توجه به اعتبار اختصاص یافته این مشکل برطرف شد.

او اظهار داشت: با همکاری استانداری لرستان و معاونت اجتماعی وزارت کشور اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مدارس حاشیه ای شهر خرم آباد اختصاص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: با این اعتبار برای ۵۵ مدرسه از مدارس حاشیه ای شهر خرم آباد ۳۷ قلم تجهیزات شامل میز و نیمکت، میز معلم، سجاده ی نمازخانه، تجهیزات و لوازم ورزشی و سایر ملزوماتی که مدارس نیاز دارند خریداری شده است.

زینی وند با اشاره به خسارات وارده به بخش عمده ای از مدارس استان دراثر سیل ۱۲ فروردین ماه سال جاری یادآور شد: بر اثر این حادثه ۱۱۳ مدرسه تخریب و ۳۱۰ مدرسه دچار آسیب شد، همچنین تجهیزات ۱۷۹ مدرسه از بین رفت.

انتهای پیام/ر

تجهیز مدارس کم برخوردار در لرستان



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.