استاندار قم مطرح کرد؛

مشوق‌های مالیاتی برای فعالان عرصه تولید ارائه شد

سرمست در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر ارائه مشوق‌های مالیاتی برای فعالان عرصه تولید، گفت: در شرایط حاضر دولت باید از فعالان اقتصادی حمایت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم در دیدار امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، طی سخنانی فرهنگ سازی برای پرداخت مالیات را امری ضروری در راستای توسعه کشور دانست.

استاندار قم با بیان اینکه مهمترین منبع درآمد کشور طی دهه‌های گذشته صادرات نفت بوده است افزود: دولت همواره تلاش کرده است تا به درآمد‌های نفتی متکی نباشد و مهمترین جایگزین در این راستا نیز دریافت مالیات از مردم است.

او تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و افزود: این تحریم‌ها با وجود تهدید‌ها و هزینه‌هایی که به کشور تحمیل کرده اند، فرصت خودکفایی و عدم وابستگی به فروش نفت را در پیش روی مسئولان قرار داده اند.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از تولید را یکی از اولویت‌های اساسی دولت دانست و گفت: در استان قم نیز مسؤولان دولتی با حضور در واحد‌های تولیدی، از نزدیک در جریان مشکلات فعالان اقتصادی قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی باید حامی تولیدکنندگان باشیم خاطرنشان کرد: اصل دریافت مالیات امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، اما بایستی مشوق‌هایی برای تولیدکنندگان در این زمینه در نظر گرفته شود.

استاندار قم تصریح کرد: در چارچوب مصوبات کارگروه تسهیل و رونق تولید استان، تعامل و هماهنگی اداره کل امور مالیاتی با فعالان حوزه تولید نقشی اساسی در پیشبرد اهداف کلان دولت دارد.

انتهای پیام/الف

ارائه مشوق‌های مالیاتی برای فعالان عرصه تولید

برچسب ها: استاندار قم ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
بنظر من بجای اینکه پزشکا رو تشویق کنیم کلا مراکز در مانی خصوصی رو تحریم کنیم وفقط بریم مراکز دولتی.دیگه نگران مالیات اونا هم نباشیم.مراکز دولتی ارزون هم هستند.بیمارستان خصوصی هم تحریم بشه.کسی مراجعه نکنه
آخرین اخبار