بیش از۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی در پایگاه‌های ادارات و محلات نهاوند برگزار می‌شود.

بیش از۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار حسن مرادی، فرمانده سپاه نهاوند در جمع خبرنگاران عضو بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی باعث شکست‌های متعدد به جبهه استکبار شده است.

او گفت: روحیه جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنان ناامید شوند و به تاسی از این روحیه در سال‌های بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده ایم.

مرادی با اشاره به نقش رسانه‌ها در خنثی سازی توطئه دشمنان افزود: نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان دستاوردها، ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه انگیزی و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: تثبیت انقلاب اسلامی، دمیدن روح مقاومت در منطقه و ایجاد جبهه مقاومت که به عنوان خاری در چشم دشمنان شده است از دستاورد‌های دفاع مقدس است.

او ادامه داد: همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان سابق سپاه نهاوند از ابتدا تاکنون از جمله برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان نهاوند است.

مرادی بیان کرد: در بحث واحد‌های خسارت دیده در سیل نهاوند از ۲۵ واحد تعمیری تعداد ۱۹ واحد به اتمام رسیده است که این واحد‌ها مربوط به مددجویان نهاد‌های حمایتی است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در بخش احداث نیز ۲۰ واحد مقدمات انجام شده است و ۵ واحد نیز تا مرحله سقف پیشرفت داشته اند.

او یاد آور شد: از مردم نهاوند بابت کمک‌های زیادی که در بحث کمک به سیل زدگان داشته اند تشکر می‌کنیم، چون تاکنون در حدود ۲۵۰ میلیون تومان مردم نهاوند کمک کرده اند.

مرادی افزود: ۲۵ گروه جهادی در شهرستان نهاوند در بحث تعمیر و احداث منازل مشارکت دارندهمچنین در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان اجرا میشود و هر پایگاه در این هفته برنامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج

بیش از۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.