استاندار کرمان مطرح کرد؛

توسعه اقتصادی درگرو امنیت /سران طوایف درشوراهای حل اختلاف حضور یابند

استاندار کرمان گفت: امنیت و تامین امنیت یکی از کار‌های مهم است که باید بوسیله حاکمیت انجام شود.

توسعه اقتصادی درگرو امنیت /سران طوایف درشوراهای حل اختلاف حضور یابندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فدایی استاندار کرمان درسومین همایش امنیت پایدار و عدالت که باحضور سران طوایف شرق و جنوب کرمان درعنبرآباد برگزارشد،گفت: امنیت یه خودی خود امر مهمی است و مردم باید در آسایش باشند و توسعه اقتصادی زمانی اتفاق می‌افتد که امنیت وجود داشته باشد.

او افزود: براساس برنامه ششم قراراست ۸و نیم درصد رشد اقتصادی ایجاد شود که هرسال ۲۴ و نیم هزارمیلیارد تومان باید سرمایه گذاری شود که از این میزان فقط ۱۳ درصد به عهده دولت است ومابقی به عهده بخش‌های غیر دولتی خصوصی است که نیاز به مشارکت مردم دارد.

استاندار کرمان گفت: لازمه مشارکت مردم در توسعه اقتصادی هرمنطقه ایجاد امنیت است که راه حل ایجاد امنیت در توسعه این است که باید از بخش خصوصی دعوت کنیم تا درمنطقه  رونق تولید ایجاد شود.

فدایی تصریح کرد: وظیفه دولت فراهم کردم زیر بنا هاست که در جنوب کرمان بخشی از زیربنا‌ها انجام شده است و کمبود‌هایی هم هست که دولت در صدد رفع آن می‌باشد.

او تصریح کرد: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری دارند بایستی دعوت شوند و واحد‌های تجاری را در جنوب راه اندازی کنند تا کمک شود به اقتصاد منطقه و شاهد رشد این منطقه باشیم .

استاندارکرمان افزود: در بحث امنیت، باکمک و همکاری سران طوایف ما باید بتوانیم از نقش و تاثیر این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و جایگاه معتمدین را ارتقا دهیم.

فدای راه حل ایجاد ارتباط بیشتر بین سران طوایف و مسئولین را حضور در شورا‌های حل اختلاف دانست.
انتهای پیام/ح

درخواست برای حضور سران طوایف درشوراهای حل اختلاف

برچسب ها: طوایف ، حل اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار