شیراز میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در صنعت نفت سوم مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

شیراز میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد مرادپور مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری فارس در این حوزه است، گفت: این نمایشگاه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی درزمینهٔ صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌گردد که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

او با تأکید بر این مطلب که شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می‌توانند در این نمایشگاه با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت‌وسوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند خاطرنشان کرد: رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به‌ویژه سازندگان کالا‌ها و تجهیزات نفتی و شرکت‌های اکتشاف تولید ایرانی و جذب سرمایه و انتقال فناوری مهم‌ترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه اعلام‌شده است.

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز یادآور شد: در این دوره نمایشگاه، بیش از ۱۰۵ غرفه داخلی و ۴ غرفه خارجی از ۴ کشور جهان حضور دارند که از این میان، ۵ غرفه داخلی به‌صورت پاویون حضور یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به پاویون کنسرسیوم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری و پاویون بسیج کارخانجات فارس و نخبگان علمی و پژوهشی اشاره کرد.

او همچنین با اشاره به این مطلب که در این نمایشگاه انجمن نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران حضور دارند، افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در بیش از ۳۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده جانمایی شده‌اند.

مرادپور با بیان این‌که در این دوره از نمایشگاه تلاش شده تا شرکت‌های دانش‌بنیان حضور پررنگی را داشته باشند افزود: این نمایشگاه به فراخور نام‌گذاری سال با شعار رونق تولید برگزار شده است و امید است تا در این نمایشگاه شرکت‌های حاضر بیشترین بهره‌برداری از تولیدکنندگان داخلی را داشته باشند.

مجری سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز تاکید کرد: جدیدترین بخش نمایشگاه امسال، اختصاص فضا به استارتاپ‌های نفتی و برگزاری جلسات تخصصی برای آنان است که با مدیریت و همکاری بخش‌های علمی و تحقیقاتی همراه خواهد بود.

مرادپور بیان کرد: به پیشنهاد وزارت صمت، برای اولین بار نیازمندی‌های خارجی مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی در زمینه تجهیزات، مواد اولیه و واسطه‌ای در این نمایشگاه و در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع عرضه خواهد شد.
انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار