پروژه های محرومیت زدایی سپاه کرمان کلید خورد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آغاز ساخت ۷۴۶ پروژه محرومیت زدایی سپاه ثارلله در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ابوحمزه ،فرمانده سپاه ثار الله استان کرمان در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی در روستای اسماعیل آباد جوپار گفت: مجموعا تفاهم نامه مابرای محرومیت زدایی ۷۴۶ واحد مسکونی با کمیته‌ی امداد است که مرحله به مرحله واگذار می‌شود.

سردار ابوحمزه افزود: در هفته دفاع مقدس مجموعا ۱۰۳ پروژه که بخشی مربوط به کمیته امداد است و بخشی مربوط به رده‌های دیگر افتتاح می‌شود.

سردار ابوحمزه  به بیان برخی حوادث پرداخت و گفت: خروجی همه‌ی این پروژه‌های عمرانی نیز شکل گیری الگوی اسلامی با رفع محرومیت و مشکلات محرومان است.

در مراسم افتتاحیه‌ی این پروژه‌ها نیز سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثار الله گفت: تا پایان هفته دفاع مقدس تعداد پروژه‌های اجرایی برای مردم به ۵۵۰ پروژه می رسد و همچنین بیش از ۱۵ هزار بسته‌ی لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم استان توزیع خواهدشد.

 صادقی مدیر کل کمیته امداد استان هم تاکید کرد: در کنار تامین مسکن مدد جویان به کمک بسیج سازندگی برای توانمند سازی این خانواده‌ها برای  ایجاد شغل در تلاشیم و کار‌های ارزنده‌ای در شرق و جنوب استان انجام شده است .

پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه ثار الله استان امروز با افتتاح یک واحد مسکونی برای یکی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام در روستای اسماعیل اباد جوپار کلید خورد.

انتهای پیام/ی

رفع محرومیت با الگو گیری از اسلام

برچسب ها: سپاه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار