ولایت فقیه، شاخص و میزان حرکت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:شاخص و میزان حرکت، ولایت فقیه است و در دوران دفاع مقدس نیز این گونه بود.

ولایت فقیه، شاخص و میزان حرکتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در جمع مردم و در یادواره شهدای ورزشکار نیشابور گفت: وقتی فرهنگ شهادت برخاسته از انقلاب اسلامی که ریشه در تفکر و مکتب حسینی دارد، گسترش یافت؛ نتیجه را حتی فراتر از مرزها در فلسطین و یمن مشاهده کردیم.
 
او ادامه داد: نقش شهادت در زنده کردن یک جامعه و یک ملت بسیار مهم و کلیدی است، همانطور که در دهه ۶۰ میلادی وقتی رژیم صهیونیستی با اعراب در تعارض قرار گرفت، ملت‌های مسلمان با اتحاد خود اتفاقات بعدی را رقم زدند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه یک وجب از خاک کشور در اختیار بعثی‌ها قرار نگرفت، گفت: ما برای خاک جنگیدیم و شاهد بودیم حتی ارامنه که به کشورشان علاقه مند بودند، در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و جنگیدند و شهید هم دادند.
 
قالیباف افزود: امروز هم با همان فرهنگ دفاع مقدس می توان به تمامی مشکلات اقصادی غلبه کرد؛ راه حل مدیریت درست و اعتماد به جوانان و تغییر اقتصاد نفتی به اقتصاد مردمی است.
 
او تصریح کرد: با همین رویکرد و مدیریت فعلی اگر دویست میلیارد دلار هم از فروش نفت درآمد داشته باشیم، اقتصاد همین خواهد بود و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در چند ماهه اخیر مردم فشار اقتصادی زیادی را تحمل می کنند، گفت: می توان با مدیریت درست منابع و اجرای درست قوانین مالیاتی و اخذ مالیات عادلانه، بر فشارها و مشکلات مردم مرهم گذاشت.
 
انتهای پیام// م.ب
 

راه حل مشکلات اقتصادی، بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.