جوان مهمان قربانی جنایت مسلحانه شد

چهار برادر که بر سر ارثیه اختلاف داشتند با یکدیگر درگیر شدند که در این میان مهمان یکی از برادران با شلیک گلوله‌های شکاری در مشهد به قتل رسید.

جوان مهمان قربانی جنایت مسلحانه شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل شب گذشته، نیرو‌های کلانتری سپاد مشهد از قتل جوان ۳۰ ساله‌ای با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای خبر دادند.

به دنبال دریافت این خبر بلافاصله قاضی کاظم میرزایی عازم محل شهرک نوید (محل جنایت) شد و به این ترتیب تحقیقات قضایی در این باره ادامه یافت.

بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بود که چهار برادر به دلیل اختلاف بر سر ارثیه در فروردین گذشته با یکدیگر درگیر شده اند که دامنه این اختلافات تاکنون ادامه داشته است.

یکی از برادران که در منزل مورد اختلاف سکونت داشت به مقام قضایی گفت: برادرم با من تلفنی تماس گرفت و من پاسخ تلفن را ندادم تا این که حدود ظهر صدای در آمد.

من خواب بودم و دوستم که مهمانم بود برای گشودن در رفت. در همین لحظه ناگهان صدای شلیک شنیدم وقتی از اتاق بیرون آمدم دوستم را در حالی دیدم که خون آلود به چارچوب در تکیه زده بود و آثار گلوله‌های ساچمه‌ای روی بدنش وجود داشت.
این گزارش حاکی است، به دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد مصطفی حسینی که ۳۰ سال داشت برای تعیین علت دقیق مرگ در حالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری متهم فراری که رمضان نام دارد، آغاز شده است.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.