مدیرکل گمرکات قم عنوان کرد؛

۲۹۵ میلیارد تومان درآمد گمرکات قم در ۶ ماهه سال ۹۸

خلیلی گفت: درآمد این دستگاه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۹۵ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد خلیلی مدیرکل گمرکات قم گفت: از مجموع کل درآمد ۷۶ میلیارد تومان، مربوط به ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و سایر عوارض و همچنین یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان درآمد استانی بوده است.

خلیلی عنوان کرد: طی این مدت در بخش صادرات ۶۵ هزار و ۸۶۳ تن انواع کالا همچون گرانول، پفک، کفش و صندل، شمش سرب، مواد و محصولات پلاستیکی، شیمیایی و هیدروکربن به ارزش ۶۹ میلیون دلار صادرشده است.

مدیرکل گمرکات قم تصریح کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۴ هزار تن کالا مثل خودرو سواری، اجزا و قطعات موتورسیکلت، الیاف اکرولیک، اجزا و قطعات ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی به گمرکات استان قم واردشده است.

او ادامه داد: صادرات این کالا‌ها از گمرکات قم، بیشتر به کشور‌هایی مانند عراق، افغانستان، امارات، هند، پاکستان و ازبکستان صورت گرفته است.

خلیلی بیان کرد: این محصولات از کشور‌هایی همچون کره، چین، هند، ایتالیا، امارات، ترکیه و ژاپن به ارزش ۱۶۶ میلیون دلار از طریق گمرکات قم به کشور واردشده است.

مدیرکل گمرکات قم عنوان کرد: طی این مدت، ۳۸ هزار و ۲۱۴ تن کالا نیز از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ازنظر وزن هفت درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: در این مدت ۷۳۵ بسته به وزن ۲ هزار و ۵۷۶ کیلوگرم نیز به‌عنوان هدیه و سوغات از گمرکات استان قم صادرشده است.

مدیرکل گمرکات قم گفت: همچنین ۱۴۳ بسته به وزن ۳۰۴ کیلوگرم از کشور‌هایی مانند آمریکا، استرالیا، امارات، آلمان و عراق به‌عنوان هدیه و سوغات به بخش امانات خارجی گمرکات استان وارد و ترخیص شده است.

او ادامه داد: طی این مدت همچنین ۱۱۵ فقره پرونده مظنون به قاچاق به ارزش یک هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال در گمرکات استان قم تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/ح

درآمد گمرکات قم به ۲۹۵ میلیارد تومان رسید

برچسب ها: گمرک ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار