معرفی راه‌یافتگان به مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی

قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قصه‌گویان صحنه‌ای سه بخش زنان و مردان و دختران و پسران و پدربزگ و مادربزرگ‌ها راه‌یافته به بخش استانی در فارس از سوی داوران مرحله استانی معرفی شدند تا با حضور در بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با یکدیگر رقابت کنند.

آثار بارگذاری شده در بخش صحنه‌ای مربوط به زنان و مردان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و دختران و پسران، به تفکیک در اختیار داوران استانی جشنواره قرار داده شد؛ هیئت داوران استانی متشکل از ملک چیذری، مهدی شب‌بویی و امید مسعودی کار داوری را آغاز و ۵۰ قصه‌گو را از بین بیش از ۵۵۰ قصه‌گوی پارسی را انتخاب کردند.

قصه‌گویان منتخب داوران، روز‌های هفتم تا ۹ مهرماه امسال با حضور در جشنواره استانی به رقابت می‌پردازند، که از تعداد ۳۰ نفر در بخش زنان و مردان و ۲۰ نفر در بخش پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و دختران و پسران، قصه‌ها را روایت می‌کنند.

گفتنی است، استان فارس آبان ماه امسال میزبان جشنواره منطقه‌ای است و مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پس از جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ماه امسال همزمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

مرحله استانی این جشنواره نیز از ۷ تا ۹ مهرماه امسال در شیراز برپا می‌شود.

انتهای پیام/ت

معرفی راه‌یافتگان به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی مرحله استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.