دست رد سه باره مجلس به طرح شفافیت آرا / شفافیت آرا ریشه نفاق را می خشکاند

برای سومین دفعه وکلای مجلس به درخواست مردم برای شفایت آرا روی خوش نشان ندادند.

دست رد سه باره مجلس به طرح شفافیت آرا / شفافیت آرا ریشه نفاق را می خشکان

برای بار سوم طرح شفافیت آرا از مجلس کارت قرمز گرفت این در حالی است که این خواسته قشرعظیمی از مردم از منتخبان خود است.
به همین منظور با موافقان این طرح گفت و گویی دوستانه داشتیم.

 حجت السلام نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، موافق طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس گفت: موضوع شفافیت آرا نمایندگان مجلس از مسائلی است که متاسفانه مسیر درستی را در پیش نگرفته است.

او تصریح کرد: کسی که به عنوان وکیل و نماینده مردم انتخاب می شود باید بتواند ارتباط درست و بدون حاشیه با مردم داشته باشد و پیگیر نظرات و خواسته های آنها باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه خودت را نماینده مردم بدانی کافی است تا به این طرح موافقت کنی مردم باید بدانند در خانه ملت چخبر است.

حجت السلام نصراله پژمان فر افزود: در زمان رقابت های مجلس حرف ها و مبانی زیادی در حوزه های مختلف مطرح می شود براساس همین نظرات اشخاص انتخاب و به مجلس راه پیدا میکنند حال همین افراد با شفافیت آرا و انتخاب های خود به مردم مخالف اند در حالی که حق مسلم آنها پیگیری خواسته های خود هستند.

او تصریح کرد: در حالی که بعضی از دوستان این را حق مردم می دانند ولی ضرورت نمیدانند واین طرح را باعث فشار مضاعف روی نمایندگان تلقی می کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه در بعضی از نمایندگان حرف و عمل یکی نیست نمونه بارز آن امضای اولیه طرح شفافیت است که 185 نفر آن را امضاء کردند ولی در زمان رای گیری با ریزشی چشمگیر این تعداد به 70 نفررسید .

حجت السلام نصراله پژمان فر افزود: به خاطر اینکه این طرح برای ما طرحی مفید و کارآمد محسوب می شود 70 نفراز نمایندگان به صورت داوطلبانه کارهای خود را به صورت شفاف در سایت قرار خواهیم داد.

در ادامه امیر حسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فایده غیر شفاف بودن آرا دو رو بازی کردن در عرصه سیاسی می شود و این طرح این ماجرا را خنثی می کند و ریشه نفاق را می خشکاند.

او تصریح کرد: نمایندگان وقتی قولی می دهند باید عمل کنند و پس منافاتی با شفافیت آرا نخواهد داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نمایندگان گفت: برای رسیدن به این هدف باید مردم همدلانه همکاری و احزاب سیاسی پیگیری داشته باشند.

انتهای پیام//م. ی



شفافیت آرا در مسیر درستی قرار نگرفته

 


گزارشگر ملیحه یوسفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
مصادره تمام اموال حرام و دزدی و متعلق به بیت المال
تا سکته را بزنند .همشون