آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها وکوچه ها انتقاد کرد

آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها انتقاد کرد و گفت: دست‌هایی در کار است تا فرهنگ شهید و شهادت کنار گذاشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها انتقاد کرد و گفت: دست‌هایی در کار است تا فرهنگ شهید و شهادت کنار گذاشته شود.

آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و زندانیان سیاسی پیش از انقلاب، تاریخ هشت سال دفاع مقدس را درسی بزرگ برای مردم ایران دانست و گفت به همین علت نام و یاد شهدا باید همواره در کشور زنده بماند.

آیت الله نوری همدانی تکریم ایثارگران و خانواده شهدا را بر مسئولان و مردم واجب دانست و افزود: شهدا و ایثارگران بودند که انقلاب اسلامی را تثبیت کردند.

او با اشاره به دشمنی کشور‌های اروپایی و آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی در دوران جنگ تحمیلی، تصریح کرد: دشمنی این کشور‌ها با ایران همچنان و با شدت بیشتری ادامه دارد و تنها شکل آن تغییر کرده است.

ایت الله نوری همدانی با اشاره به واسطه گری فرانسه بین ایران و آمریکا افزود: فرانسه بهتر است به حل مشکلات داخلی خود بپردازد،نسبت به این دشمنی‌ها نباید ساکت و بی تفاوت باشیم.

آیت الله نوری همدانی بر ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

انتهای پیام /ح

انتقاد آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار