تجهز تبلت Surface Pro 7 به تراشه sport ARM

مایکروسافت قصد دارند تبلت Surface Pro 7 را به پردازنده قدرتمند sport ARM تجهیز کند.

تجهز تبلت Surface Pro 7  به تراشه sport ARMبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت قرار است در تاریخ ۱۰ مهر سال جاری رویدادی بزرگ را برگزار و از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کند. در این مراسم جذاب غول فناوری آمریکایی جدیدترین محصولات خود را به طرفدارانش معرفی می‌کند. این شرکت از چندی پیش خبرهایی از تعدادی از دستگاه‌های جدید خود را بیان کرده و اشتیاق کاربران گوشی و تبلت‌های هوشمند را به شدت بالا برده است.


بیشتر بخوانید: انتظارات ما از رویداد ماه اکتبر مایکروسافت: آیا شاهد معرفی سرفیس جدید خواهیم بود؟


تبلت‌ Surface Pro 7 از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های مایکروسافت می‌باشد و قرار است در رویداد بزرگ ۱۰ مهر به طور رسمی رونمایی شود. مهندسان مایکروسافت از دهمین نسل پردازنده‌های هوشمند اینتل در این دستگاه استفاده کرده‌اند. با اینکه هنوز مشخصات بیشتری از پردازنده این تبلت منتشر نشده است ولی کارشناسان تبلت جدید مایکروسافت را دستگاهی قدرتمند می‌دانند.

تجهز تبلت Surface Pro 7  به تراشه sport ARM

تبلت هوشمند Surface Pro 7 دستگاهی پرقدرت و پرتوان

طبق اطلاعات اعلام شده از سوی مایکروسافت تبلت Surface Pro 7 دارای صفحه کلید QWERTY، توانایی پشتیبانی از شبکه 4G LTE، درگاه اتصال USB-C و نمایشگر بدون حاشیه با ظاهری زیبا و جذاب است و هربیننده‌ای را برای لحظاتی وادار به دیدن خود می‌کند. مطمئنا همه این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر دستگاهی پرکاربرد و هوشمند را تشکیل می‌دهند. 

امروزه یکی از مواردی که کاربران تبلت‌های هوشمند اهمیت زیادی به آن می‌دهند توانایی ارتباط و اتصال دستگاه به گجت‌های جانبی است. تبلت Surface Pro 7 به سادگی به انواع صفحه کلیدهای مخصوص تبلت وصل شده و با گجت‌های هوشمند نیز با سرعت بالایی ارتباط خود را برقرار می‌سازد.

تجهز تبلت Surface Pro 7  به تراشه sport ARM

تبلت جدید با وجود عدم پشتیبانی از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه(5G) به راحتی می‌تواند با قوی‌ترین تبلت‌های هوشمند جهان رقابت کند و مورد استقبال مناسب کاربران قرار گیرد. 

انتها پیام/

مایکروسافت به زودی تبلت Surface Pro 7 معرفی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار