مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان صبح امروز  برگزار شد .

این مراسم با حضور معاون امور برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران، فرمانده بسیج شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران استانی در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مهندس لطفعلیان ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت این شرکت پرداخت و اظهار کرد:در سال گذشته گازرسانی به یک شهر و ۴۴۷ روستا انجام شده است. وی افزود: عملیات گازرسانی به شهر شول آباد بعنوان سردترین و صعب العبور‌ترین شهر استان با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز گردید. ایشان تصریح کرد:عملکرد پرسنل شرکت در سیل سال جاری به عنوان نقطه قوت شرکت در سال اخیر بوده است و از زحمات کلیه کارکنان قدرانی نمود.

در ادامه سرپرست جدید شرکت گاز استان لرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آرزوی توفیق برای مهندس لطفعلیان گفت:عملکرد هر شرکت حاصل تلاش کلیه پرسنل بوده و مدیر هماهنگی امور را به عهده دارد ایشان افزود: برای موفقیت در این راهی که گام نهاده ایم نیازمند همکاری و همراهی کلیه پرسنل با تمام توان فنی و تخصصی هستیم.

مهندس خدایی با تاکید بر همدلی کارکنان بیان کرد: مردم استان ولی نعمتان ما هستند و همگی ما در هر سمت و جایگاهی وظیفه داریم در جهت افزایش رضایت آنان و کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش مضاعفی داشته باشیم و همواره به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان و تکریم آنان برنامه ریزی‌های دقیقی انجام دهیم. وی در ادامه افزود: گازرسانی به صنایع و شهرک ها‌ی صنعتی استان و بالا بردن ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در اولویت برنامه‌های شرکت قرار گیرد.

سپس در ادامه این مراسم مهندس مشایخی ضمن تقدیر از تلاش‌های مهندس لطفعلیان در طی دوران مدیریت و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید گفت: تمامی مدیران صنعت گاز باید به گونه‌ای عمل کنند که گام‌های اساسی و مهم در جهت اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم برداشته شود.

معاون امور برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای شرکت گاز استان لرستان درنظر گرفته شده گفت: امید داریم با ادامه روند مطلوب گازرسانی به روستا‌ها و با همت و تلاش کارکنان در سال آینده گازرسانی به روستا‌های واجد شرایط استان به اتمام رسد و استان لرستان بعنوان استان سبز معرفی گردد.

گفتنی است مهندس فیروز خدایی از مدیران با تجربه گاز کشور می‌باشد که ۸ سال مدیرعاملی شرکت گاز استان اردبیل و مشاور مدیر گازرسانی بخشی از کارنامه وی می‌باشد.

انتهای پیام/ب

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.