هیلاری کلینتون: ترامپ توفان فاسد انسانی است

وزیر خارجه سابق آمریکا در پیامی نوشت رئیس‌جمهور (آمریکا) یک توفان انسانی فاسد است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: رئیس‌جمهور (آمریکا) یک توفان انسانی فاسد است.

گفتنی است به دنبال شکایت یک عضو افشاگر سازمان سیا، دموکرات ها، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را متهم کرده اند که در تماس تلفنی با زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به دنبال منافع شخصی خود بوده و امنیت ملی را به خطر انداخته است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر زلسنکی فشار آورده تا مقامات کی‌یف را قانع کند بطور غیرمستقیم به او در انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۰ کمک کنند، رسوایی شدیدی در واشنگتن به وقوع پیوست. مخالفان ترامپ اعلام کرده اند رئیس جمهور آمریکا بر زلسنکی، رئیس جمهور اوکراین فشار آورده تا تحقیقاتی را علیه «هانتر بایدن»، پسر جو بایدن، معاون باراک اوباما راه بیاندازد. جو بایدن اکنون محتمل‌ترین رقیب نهایی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Korea (Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دیگ به دیگ می گه تو روت سیاست/سیاه است/مادر داعش که این همه فاجعه وقتل وکشتار وخرابی و ویرانگری در عراق وسوریه به راه انداخته بودند عجب افا ضاتی می کندسگ زرد برادر شغال است شما سیاستمداران خون آشام وگرگ صفت آمریکایی در کشتار بی گناهان وخرابی ونابودی شهرها وکشورها کم از یکدیگر ندارید وهمه مثل هم جانوران وحشی هستید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی اشنا
۰۱:۵۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
خخخ دیگ به دیگ میگه روت سیاه ...
همین خانم اعتراف کرده داعش و القاعده رو ساخته همسرش زمان ریاست جمهوری به دختر 12 ساله ~~
بعد این خانم گذاشت شوهرش تبرئه بشه و به اون دختر خندید.
طرفدار اوباما بود همون کسی که این همه زن و بچه بی گناهو تو عراق و افغانستان کشت.
آخرین اخبار