چرا «مک» من به وای فای وصل نمی شود؟

اگر از کاربران مکینتاش هستید، اما نمی‌توانید به وای فای متصل شوید یا اگر اتصال شما به دلایل مرموزی از وای فای قطع شده است، چندین راه حل وجود دارد که می‌توانید برای حل مشکل امتحان کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای همه کاربران مک حداقل یک بار رخ داده است که به راحتی به وای فای وصل نشوند. متغیر‌های زیادی وجود دارد که روی وای فای تأثیر می‌گذارد بنابراین این موضوع اصلا عجیب نیست.

چرا «مک» من به وای فای وصل نمی شود؟

بررسی کنید که وضعیت وای فای شما چگونه است

وای فای خود را خاموش و روشن کنید و مطمئن شوید که به شبکه مناسب وصل شوید. بعضی اوقات مکینتاش از اتصالات وای فای که انتظار دارید رد می‌شود. اگر نماد وای فای را با علامت تعجب در وسط می‌بینید، این بدان معنی است که شما به روتر بی سیم خود متصل هستید، اما DNS مناسبی را از ارائه دهنده اینترنت خود دریافت نمی‌کنید. بنابرای وای فای خود را روشن یا خاموش کنید.

چرا «مک» من به وای فای وصل نمی شود؟

سیستم تشخیص عیب بی سیم را بررسی کنید

این ابزار عیب یابی وای فای داخلی Mac OS X است. شاید این ابزار برای شما کار کند چرا که اپل این ابزار را در طول سال‌ها بهبود داده است. با جستجوی آن در بخش عملکرد جستجو یا با انجام موارد زیر می‌توانید به Wireless Diagnostics دسترسی پیدا کنید:

_کلید گزینه خود را ن روی نماد بی سیم وای فای نگه دارید

_از منوی کشویی Open Wireless Diagnostics را انتخاب کنید

_ از پنجره بازشو "نظارت اتصال وای فای من" را انتخاب کرده و روی "ادامه" کلیک کنید

با نگاهی دقیق به گزینه‌های شبکه خود ارائه خواهید شد و رایانه شما را از طریق چند مرحله برای شناسایی و رفع مشکلات وای فای شما طی می‌کند.

چرا «مک» من به وای فای وصل نمی شود؟

به روزرسانی‌های سیستم خود را بررسی کنید

آیا نسخه بتا سیستم عامل X را اجرا می‌کنید؟ آیا به روزرسانی‌های سیستم در حال انتظار که هنوز نصب نکرده اید وجود دارد؟ اگر وای فای به شما متناسب است، سعی کنید سیستم را به آخرین نسخه سیستم عامل به روز کنید. در آنجا می‌توانید رفع اشکال کنید.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار