مایکروسافت در حال آماده‌سازی سیستم عامل جدید ویندوز 10X

خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که احتمالا ویندوز 10X ، سیستم عامل مخصوص مایکروسافت برای دستگاه‌های دونمایشگره خواهد بود.

خبرهایی از سیستم‌ عامل احتمالی مایکروسافت برای دستگاه‌های دو نمایشگرهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در تلاش است تا سیستم عاملی مخصوص دستگاه‌های هوشمند دو نمایشگره را طراحی و تولید کند. خبرها از شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد این سیستم عامل ویندوز 10X نام گرفته است و دارای قابلیت‌هایی برتر در هماهنگی با دستگاه‌های dual-screen است.


بیشتر بخوانید: پراکسی‌ها عامل نفوذ هکرها به سیستم‌های رایانه‌ای


مایکروسافت در رویداد بزرگ این شرکت در ۲ مهر اطلاعاتی از سیستم عامل جدید اعلام نکرد، اما ایوان بلاس افشاگر بزرگ خبر‌های فناوری و به ویژگی گوشی‌های هوشمند معتقدد است: "مایکروسافت به طور ویژه‌ای برای طراحی و تولید سیستم عامل ویندوز ۱۰X برنامه‌ریزی کرده است و تصمیم دارند نرم‌افزاری کاملا منطبق با دستگاه‌های دو نمایشگره را تولید کند. این سیستم عامل با ویندوز ۱۰ تفاوت‌های زیادی دارد و احتمالا با استقبال بسیار خوبی رو به رو خواهد شد. "

خبرهایی از سیستم‌ عامل احتمالی مایکروسافت برای دستگاه‌های دو نمایشگره

مایکروسافت به دنبال تولید ویندوز 10X

با توجه به احتمال تولید دستگاه‌های متعددی از تلفن همراه و تبلت دو نمایشگره در آینده‌ای نزدیک، مایکروسافت باید نرم‌افزاری کاملا هماهنگ با این دستگاه‌ها را تولید کند. در سال‌های اخیر توانایی شرکت‌های مختلف جهان تا حد زیادی در زمینه تولید دستگاه‌های هوشمند ارتقاء یافته است و همین موضوع سبب شده امروز شاهد تولید دستگاه‌هایی با طاهر و امکانات ویژه نظیر گوشی‌های انعطاف‌پذیر باشیم. 

تولید سخت‌افزار تنها بخشی از فرآیند تولید دستگاه‌های هوشمند با ظاهر عجیب است و بخش دیگری از آن که ارتباط کاربر با دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد، سیستم عامل است. در واقع می‌توان گفت اهمیت سیستم عامل مورد استفاده در دستگاه به هم اندازه‌ی تولید قطعات سخت‌افزاری است. 

خبرهایی از سیستم‌ عامل احتمالی مایکروسافت برای دستگاه‌های دو نمایشگره

هم‌اکنون طرفداران سیستم عامل‌ ویندوز با اشتیاق زیادی در انتظار عرضه و معرفی مصحولات جدید این غول فناوری هستند. سیستم عامل ویندوز بیشترین میزان کاربران از لحاظ تعداد در میان تمامی سیستم عامل‌های موجود در جهان دارا است. 

انتهای پیام/

تلاش مایکروسافت برای تولید سیستم عامل مخصوص دستگاه‌های دو نمایشگره

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آرش
۱۹:۵۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
سلام. مایکرویافت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
قبل تر اعلام کردم که ماکروسافت در حال اقدام برای ویندوز جدید است .
آخرین اخبار