بازی Call of Duty: Mobile عرضه شد

شرکت اکتیویژن به تازگی بازی Call of Duty: Mobile را وارد فروشگاه‌های App Store و Google Play Store کرد.

بازی Call of Duty: Mobile عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Call Of Duty یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار شرکت اکتیویژن است که شرکت مذکور هر ساله سود بسیار زیادی از فروش این عنوان به دست می‌آورد. اما از آنجایی که بسیاری از کاربران در حال حاضر از تلفن‌های همراه برای اجرای بازی‌ها استفاده می‌کنند، شرکت اکتیویژن به فکر ساخت نسخه‌ موبایلی این بازی افتاده بود و حال این بازی به تازگی در دسترس گیمرهای موبایلی قرار گرفته است. شرکت اکتیویژن به تازگی عنوان Call of Duty: Mobile را که در آن به حداکثر ۱۰۰ گیمر اجازه داده می‌شود به صورت آنلاین به مقابله با یکدیگر بپردازند را وارد فروشگاه‌های موبایلی کرده است.

بازی Call of Duty: Mobile دارای نقشه‌‌های متعدد، حالت چند نفره و بخش بتل رویال است؛ همچنین در این بازی گیمرها می‌توانند قبل از ورود به بازی شخصیت مورد استفاده خود را شخصی سازی کنند و با ظاهر شخصی سازی شده خود وارد دنیای بازی شوند. اکتیویژن در این بازی حق انتخاب زیادی را به گیمرها داده است و هر گیمر می‌تواند از لباس یا اسلحه دلخواه خود استفاده کند.

بازی Call of Duty: Mobile عرضه شد

چهار حالت اصلی در منوی بخش چند نفره بازی و با نام‌های Frontline، Team Deathmatch، Gun Game و Search & Destroy وجود دارد که در هر یک از این حالت‌ها گیمر می‌تواند نقشه دلخواه خود را طراحی کرده و سایر بازیکنان را به بازی در آن دعوت کند. این بازی با کیفیت HD ساخته شده است و گیمرها در آن امکان چت صوتی و متنی را نیز دارا هستند؛ همچنین کاربرانی که نمی‌توانند با صفحه لمسی به اجرای این بازی بپردازند می‌توانند با اتصال موس و کیبرد یا دسته بازی این عنوان را اجرا کنند.


بیشتر بخوانید: فروش چشمگیر بازی FIFA 20 در بازار انگلستان


عنوان Call of Duty: Mobile هم اکنون در فروشگاه‌های App Store و Google Play Store در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

عرضه نسخه موبایلی بازی Call Of Duty

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
بخش مولتیش عالیه
آخرین اخبار