تجلیل از نخبگان ورزشی مدارس آذربایجان شرقی

معاون تربیت بدنی وسلامت وزیر آموزش وپرورش از شرکت چهار ونیم میلیون دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مناطق مختلف کشور خبر داد.

تجلیل از نخبگان ورزشی مدارس آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمیدی معاون تربیت بدنی وسلامت وزیر آموزش وپرورش در آئین تجلیل از نخبگان ورزشی مدارس آذربایجان شرقی، شرکت این دانش آموزان در المپیاد را نشان از گام محکم آموزش و پرورش در راستای بالا بردن سطح نشاط بین دانش آموزان و شناسایی استعداد‌های ورزشی وتربیت قهرمانان اینده ورزشی کشور عنوان کرد.

او آموزش وپرورش را منبع استعداد‌های ناب دانست و گفت:استعدا‌های زیادی در آموزش وپرورش وجود دارد که می‌توان با کشف وپرورش آن‌ها موفقیت‌های زیادی را برای ایران در عرصه‌های مختلف به ارمغان آورد.

او با بیان اینکه آموزش وپرورش برنامه‌های متنوعی را برای ایجاد نظام یکپارچه در مدارس کشورطراحی کرده است، افزود:طرح مدرسه میزبان یکی از برنامه هاست که در آن مسابقاتی که سالن‌ها برگزار می‌شود از این پس در مدارس برگزار خواهد شد.

حمیدی با اشاره به سوال مهر رئیس جمهور که چگونه می‌توان محیط مدرسه را شاداب کرد گفت: یکی از روش‌های شاداب کردن مدارس و جامعه همان ترویج فرهنگ ورزش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش همچنین موفقیت آذربایجان شرقی در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان را نشان دهنده همت و پشتکار مسئولان استان در این عرصه خواند و افزود: استان آذربایجان شرقی در بین مناطق و نواحی ۳۲ استان کشور رتبه اول را از نظر حضور دانش آموزان در رقابت‌های ورزشی دارد.

پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم با اشاره به نقش معلمان ومربیان در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت گفت: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و جوانانمان را هدف قرار داده وازاین طریق میخواهند به کشور ضربه بزند با برنامه‌های مختلف میتوان جلوی ان‌ها ایستاد که در این زمینه معلمان ومربیان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 

انتهای پیام/

نخبگان ورزشی مدارس آذربایجان شرقی تجلیل شد

برچسب ها: دانش آموزان ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.