مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

دومین سوگواره اربعین در استان سمنان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی شکری گفت: دومین سوگواره اربعین در استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و اربعین برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست هیئات مذهبی و مجامع فرهنگی شاخص استان سمنان با بیان اینکه سوگواره اربعین برای دومین سال است که قرار است در استان برگزار شود گفت : سال گذشته 150 اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

او با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این سوگواره گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی و اربعین از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سوگواره است.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره اربعین ارسال کنند ابراز امیدواری کرد که امسال استقبال از سوگواره مطلوب باشد.

شکری با اشاره به دیگر فعالیت‌های کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان سمنان گفت: کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان سمنان کارگروه‌های متعددی در عرصه‌های مختلف دارد که برنامه‌هایی چون طرح نائب‌الشهید و یاوران اربعین را نیز در این ایام اجرا می‌کنند.

او با اشاره به اینکه این کمیته برنامه‌هایی را نیز در حوزه بانوان و ترویج فرهنگ نماز برای ایام اربعین پیش‌بینی کرده است تصریح کرد: درک عمیق درباره اربعین و برنامه‌های تبیینی درباره این ایام از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان سمنان آن را طرح‌ریزی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از فعالیت موکب رسانه‌ای فجر ذیل کمیته فرهنگی ستاد اربعین این استان در ایام اربعین به‌عنوان کار ویژه این کمیته در عرصه بین‌المللی یادکرد و گفت: امسال نیز فعالیت رسانه‌ای این موکب بین‌المللی با نقش‌آفرینی اهالی رسانه استان سمنان ادامه خواهد یافت.

او با تأکید بر نقش مهم هیئات مذهبی استان سمنان بر جریان سازی ارزش‌مدار در جامعه تصریح کرد: امروز باید شاهد نقش‌آفرینی هیئت‌های مذهبی در عرصه‌هایی مانند ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام / ر

جزئیات برگزاری دومین سوگواره اربعین در استان سمنان

برچسب ها: اربعین 98 ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار