اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت.

او افزود: تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم بوده و از آنجایی که استان اخلاق‌محور سمنان میزبان عبوری زوار استان‌های شرقی و شمالی بوده، امیدواریم با تمسک جستن به راه و کلام امام حسین (ع) با آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با تأکید بر آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائران بیان کرد: تمام ظرفیت ناوگان مسافربری جاده‌ای استان با کمترین هزینه برای اعزام زائران اختصاص یافته و تمهیدات برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است.

منصور کیایی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان ابراز داشت: به‌منظور بررسی وضع ایمنی ناوگان مسافری استان، بازدید‌های مشترک با هماهنگی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات اعم از باری و مسافری انجام و نکات لازم به رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و حمل‌ونقلی قبل از سفر انجام خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

او اظهار داشت: در ایام اربعین سال جاری با توجه به روند سفر‌های انجام شده طی سال‌های گذشته، به دلیل تقاضای بالای زائران در دوره اوج بازگشت و همچنین تعداد مسیر‌های محدود بازگشت از مرز مهران به‌منظور جلوگیری از بروز بحران و مدیریت سفر‌های بازگشت زائران بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی خدمات‌رسانی به زائران بر اساس طرح پس‌کرانه اجرا خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: بر این اساس سفر هم استانی‌های سمنانی که مرز مهران را برای بازگشت از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه انتخاب می‌کنند، دو مرحله‌ای بوده و ابتدا از مرز مهران به شهر کرمانشاه منتقل شده و از آنجا به استان سمنان عزیمت می‌کنند.

احسان منصورکیایی گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زائران، تمام مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محور‌های استان آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهند بود و عملکرد آن‌ها توسط تیم‌های نظارتی اداره کل بررسی و بازدید خواهد شد.

او افزود: تمام امکانات حوزه راهداری شامل، ماشین‌آلات سبک و سنگین، راهدارخانه‌های موجود در محور‌های استان آماده ارائه خدمات به زائران حرم حسینی خواهند بود.

انتهای پیام / م

بازرسی ناوگان اعزامی به عتبات عالیات اعم از باری و مسافری انجام خواهد شد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.