لزوم تسریع در عملیات ترمیم و بازسازی سیل بند‌ها

سرپرست فرمانداری حمیدیه، تسریع در عملیات ترمیم و بازسازی سیل بند‌های این شهرستان را الزامی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه به برگزاری جلسه هماهنگی به منظور بازسازی و ترمیم سیل بند‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: این با حضور مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خوزستان و سایر مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

او با اشاره به لزوم استفاده از تجارب و نظرات بومیان محل در شناسایی نقاط پر خطر و آسیب پذیر، بر تسریع در روند اجرای عملیات ترمیم و بازسازی سیل بند‌ها شهرستان تاکید کرد.

هاشمی با اشاره به دستور کار جلسه و اهمیت موضوع و همچنین شروع فصل بارش و احتمال بالا آمدن آب رودخانه بیان داشت: تسریع در روند اجرای عملیات ترمیم و بازسازی سیل بند‌های شهرستان حمیدیه الزامی است.

سرپرست فرمانداری حمیدیه با بیان اینکه جهت شروع عملیات ترمیم و بازسازی سیل بند‌ها رودخانه کرخه، مستلزم انجام هماهنگی‌های لازم با بخشدار مرکزی و همراهی دهیار و شورا‌های روستا است، اظهار داشت: در شناسایی نقاط پر خطر و آسیب پذیر و همچنین جهت بررسی و طراحی سیل بند‌ها از تجارب و نظرات بومیان محل و افراد با تجربه استفاده شود.

براساس این گزارش، سازمان همیاری شهرداری‌های استان خوزستان، به عنوان مجری عملیات بهسازی و ترمیم سیل بند‌های حاشیه رودخانه‌های استان خوزستان انتخاب شد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات ترمیم سیل بند‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.