کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری و پراکنده امروز، برخی مناطق نیمه شمالی، نواحی مرکزی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

پیش بینی بارش های پراکنده باران در نیمه شمالی و مرکزی خراسان رضویفریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از امروز دمای هوا در استان روند کاهشی داشته و احتمال رعد و برق، بارش‌های رگباری و پراکنده با نفوذ جریانات شمالی در نواحی شمالی و مرکزی استان وجود دارد.

او با اشاره به اینکه روند کاهش دما که از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است و تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد، تصریح کرد: دمای هوا برای امروز پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۲۶ و ۲۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روز شنبه هفته آینده پنج درجه افزایش یافته و روز یکشنبه نیز ۴ درجه کاهش می‌یابد.
 
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت میانگین دما در اغلب نقاط استان ۶ درجه کاهش خواهد یافت و با تغییر گرادیان فشار هوا وزش باد در استان به ویژه نیمه جنوبی آن گاهی شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

بارش‌های رگباری و پراکنده خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

 
برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار