اواخر آبان ماه سال گذشته با شکایت دختری ۲۲ ساله به نام الهه یکی از کثیف‌ترین مردان پایتخت نشین بخاطر تجاوز به این دختر در همسایگی شان بازداشت شد.

تجاوز به الهه در خانه مجردی

این دختر که افسرده شده بود در مراجعه به دادسرا گفت:از ۳ ماه پیش وادار به ارتباط با مردی به نام بهزاد در همسایگی مان شدم و حالا احساس می‌کنم اگر بهمین شکل پیش بروم نابود خواهم شد.


داغ‌ترین حوادث امروز: 

جزئیاتی تکان دهنده از تجاوز شوهر صیغه‌ای مادر به دختر جوان / با چاقو وارد اتاقم شد و با تهدید به من تجاوز کرد

خودکشی دختر جوان از روی پل زیرگذر گچساران

مرگ تلخ ۳ عضو خانواده بازیکن سابق پرسپولیس + عکس

ماجرای تجاوز وحشتناک به دختر ۲۲ ساله در خانه دانشجویی

۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف رخ به رخ در جاده دهلران - اندیمشک

خرس وحشی یک چوپان جوان را زخمی کرد

قتل مرموز عروس و دختر یک خانواده در "لِنده"

سقوط مرگبار خودرو به رودخانه کرج  

جاساز کردن ۱۰۰ کیلو شیشه در جایی که عقل جن هم به آن نمی‌رسد

خودکشی هولناک مرد تهرانی آتش افروز + عکس


وی افزود: خانواده من در شیراز زندگی میکنند و من برای تحصیل به تهران آمدم و پدرم خانه‌ای برایم خرید و من به تنهایی در آن زندگی می‌کنم.

دختر گریان ادامه داد: یک روز وقتی دیدم از لوله حمام طبقه بالایی مان آب می‌چکد سراغ آن‌ها رفتم و مرد همسایه با خوشرویی اجازه گرفت تا فردای آنروز برای تعمیرات به خانه ام بیاید پذیرفتم و، چون باید به کلاس می‌رفتم قرار گذاشتیم صبح در را به رویش باز کنم و وقتی کارش به پایان رسید او در را ببندد.

همین کار را هم انجام دادیم و شب وقتی به خانه رفتم دیدم لوله تعمیر شده است البته در طول روز چند باری به موبایل مرد همسایه زنگ زدم و میدیدم در حال کار است.

الهه گفت: یک ماه نگذشته بود که از فردی ناشناس فیلمی برایم ارسال شد که با دیدن آن شوکه شدم لحظه استحمام من و حتی استراحتم در اتاق خواب فیلم برداری شده بود. همان لحظه شک کردم کار مرد همسایه باشد و هنوز در حیرت بودم که پیامی دریافت کردم که نوشته شده بود درست حدس زدید من بهزاد همسایه شما هستم و اگر به حرف های من گوش نکنید این فیلم را پخش میکنم و آبرویتان خواهد رفت.

خیلی ترسیدم و او خواست شب به خانه من بیاید تا باهم حرف بزنیم تصورم این بود می‌داند پدرم پولدار است و میـــخواهد اخاذی کند، اما او خواست به من تجاوز کند التماس کردم نپذیرفت و مدام تهدیدم کرد تا این که چاره‌ای ندیدم و اجازه دادم به من تجاوز کند.

وی ادامه داد:هر روز افسرده‌تر میشدم او بسیار نامرد بود حتی کتکم زده است هربار همسرش را در راه پله‌ها میدیدم خجالت می‌کشیدم همه‌ی ساعات روزم از خودم متنفر بودم تا این که خواستگاری پیدا کردم و از بهزاد خواستم من را و فیلم را فراموش کند تا من ازدواج کنم که کلی با من درگیر شد و تهدیدم کرد آبرویم را خواهد برد.

چاره‌ای نبود و آمدم شکایت کنم. با هماهنگی های پلیسی، بهزاد دریک قرار صوری بازداشت شد و وقتی خود را در برابر افشای رازش دید نصب دوربین در حمام و اتاق خواب الهه را پذیرفت، اما رابطه با او را به گردن نگرفت.

مرد متجاوز گفت: وقتی برای تعمیر لوله آب به خانه الهه رفتم وسوسه شدم تا در غیابش دوربین نصب کنم و، چون شغلم همین بود براحتی اینکار را کردم.

وی افزود: بعد از یک ماه باز وسوسه شدم الهه را تحت سلطه بگیرم و همین کار را کردم، اما او خودش خواست رابطه داشته باشیم وگرنه من پول می‌خواستم.

پرونده این مرد متجاوز پس از ارجاع به دادگاه کیفری پشت در‌های بسته تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات وی راکه اصرار داشت تجاوزی در کار نبوده به خاطر اقدامات سیاهش و رابطه نامشروع به ۵ سال زندان و ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند و این رای با اعتراض بهزاد در دادگاه عالی رسیدگی شده و مورد تایید قرار گرفت.

منبع: رکنا

انتهای پیام/