وحدت ،معرفت و خدمت از اصول کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در کشور ما ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اما نباید فرعی‌ها جای اصل را بگیرد چراکه وحدت همراه با معرفت و خدمت از اصول کشور برای رسیدن به موفقیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان  امروز در جلسه شورای اجتماعی فرهنگی شهرستان رفسنجان گفت: رمز موفقیت ما در این وضعیت بسیار حساس کشور معرفت، خدمت و وحدت است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: فرد باید مسئولیت خود را بشناسد و اهداف خود را بداند نقشه کاملا حساب شده در آغاز و پایان دوران خدمت خود داشته باشد و بداند چه فعالیت‌هایی باید انجام دهد که کدام شدنی و کدام نشدنی است.

او  ادامه داد: خدمت‌رسانی باید کامل باشد و خدمتگزاران فرصت خدمت‌گذاری را مغتنم بشمارند و خدمت به مردم را جدی بگیرند چرا که خدمت به مردم در آموزه‌های دینی تأکید شده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: وحدت، همراهی و همدلی از رموز موفقیت است جامعه اسلامی باید جامعه‌ای متحد همراه و همدل باشد، اتحاد حول محور ولایت است کلام، ولی فقیه برای ما حجت است در نگاه کلی کشور کسی که حرفش حجت است رهبر معظم انقلاب است و پایین‌تر از ایشان حرف هیچ کس حجت شرعی ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: کشور ما از پیچ‌های خطرناکی عبور کرده که یکی از این پیچ‌ها جنگ تحمیلی بود که در سایه زعامت امام راحل و وحدت و همدلی مردم پیروز شدیم.

او بیان کرد: در کشور ما ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اما نباید فرعی‌ها جای اصل را بگیرد چراکه وحدت همراه با معرفت و خدمت از اصول کشور برای رسیدن به موفقیت هستند.

انتهای پیام/ی

کشور ما از پیچ‌های خطرناکی عبور کرده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار