با زنگ مهر رویای مدارس کرمان ترسیم شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)کرمان گفت: مرحله دوم شور عاطفه‌ها در ۷۵۰۰ مدرسه استان کرمان آغاز شد.

آغاز شور عاطفه‌ها در مدارس استان با شعار بارنگ مهر رویایی بسازیمیحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)کرمان در حاشیه مراسم  آغاز مرحله دوم شور عاطفه ها در محل مدرسه معرفت شهر کرمان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت:مرحله دوم شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در پنج هزار مدرسه استان کرمان آغاز شد.

صادقی افزود: صبح امروز و همزمان با سراسر کشور مرحله دوم شور عاطفه‌ها در ۷ هزارو ۵۰۰ مدرسه استان کرمان با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» آغاز شد.

او بیان داشت: آئین نمادین مرحله دوم شورعاطفه‌ها در کرمان و مدرسه معرفت ناحیه دو کرمان برگزار شد و ۱۳۰۰ مدرسه استان به طور همزمان شاهد برپایی جشن عاطفه‌ها بودند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)کرمان گفت: اکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد کرمان قرار دارند.

صادقی افزود: در مرحله نخست شور عاطفه‌ها امسال که هفتم و هشتم شهریورماه در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان جمع‌آوری‌شده است که پیش بینی می کنیم این میزان با اجرای مرحله دوم افزایش داشته باشد.

او گفت: شور عاطفه‌ها امسال نیز به مدت سه روز از امروز تا جمعه ادامه دارد و علاوه بر مدارس در پایگاه‌های نماز جمعه نیز برپاست.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در این مراسم  با اشاره به پرسش مهر ریاست جمهوری برای سال تحصیلی ۹۹_۹۸ که چکار باید کرد تا محیط مدرسه یک محیط شادابی باشد، گفت: همه باید با مهر و مهربانی به کمک همکلاسی‌های خود در سراسر استان بشتابیم.

او با اشاره به این که هر تحولی در جامعه مسیر آن از آموزش و پرورش می‌گذرد، افزود: منشا تمام تحولات در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش است.

اسکندری نسب گفت: تحولات آموزش و پرورش در اخلاق، منش و زندگی مردم تاثیر دارد.

او با اشاره به این که همه مردم و مسئولان باید به آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت کانون همه‌ی خوبی‌ها و محبت ها، ایثار‌ها و از خودگذشتگی هاست و باید دانش آموزانی پویا و خلاق برای آینده این نظام تربیت کنیم و اعتقاد داریم محیط مدرسه باید بهترین محیط برای نشاط و شادابی دانش آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش آینده نظام و کشور را تضمین می‌کند، افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش پایدار و ماندگار است و در دراز مدت اثر خود را در جامعه خواهد گذاشت.

او با اشاره به این که وحدت و همدلی لازمه پیشرفت نظام اسلامی است، گفت: باید همه مردم و مسئولان با وحدت و هم دلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

اسکندری نسب از دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های این نظام یاد کرد و گفت: آموزش و پرورش استان با رویکرد فرهنگی و تربیتی و عملگرایی کار خود را شروع کرده است و نیازمند یاری همه مسئولان برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

اوگفت: راه و رسم انسانیت کمک به هم نوعان خود است و امیداوریم همه اقشار با محبت و مهربانی به افراد نیازمند کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: مردم، مسئولان و همه فرهنگیان با باور و اعتقاد خود قطعا و یقینا به یک درک واقعی رسیده اند که اگر تحول و تغییر می‌خواهند تنها را رسیدن به آن گذشتن از مسیر آموزش و پرورش است.

او با اشاره به اینکه در اسناد بالاستی تاکید بر تربیت دانش آموزانی است که همه خصلت‌های خوب را داشته باشد، گفت: انسان هر کار نیکی به هر نیازمندی بکند اولین مزد دهنده خداوند متعال است که باید این کار‌ها نهادینه شود.

در این مراسم نمادین جشن مهر عاطفه‌ها با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از مسئولان استانی در مدرسه ابتدایی دخترانه معرفت ۲ آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار