آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

مکتبی که امام حسین (ع) پایه گذاری کردند ماندگار است

آیت الله نوری همدانی گفت: مکتبی که امام حسین (ع) پایه گذاری کردند ماندگار است و این مکتب مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان ارتش به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی مهم برای نظام و انقلاب اسلامی است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه همگان وظیفه دارند در راه حفظ عزت و اقتدار این نظام هرچه در توان دارند به کار گیرند، یادآور شد: از جمله تفاوت‌های ارتش در ایران با دیگر نقاط دنیا بهره مندی نیرو‌های ارتشی از ایمان، تقوا، توکل و معنویات است.

 مرجع تقلیدشیعیان با اشاره به اینکه رزمندگان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با تکیه بر روحیه معنوی توانستند به پیروزی دست یابند، خاطرنشان کرد: تقویت دو عنصر ایمان و وحدت در بین نیرو‌های نظامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه برای شناخت دشمنان باید نسبت به زمان شناخت لازم را داشت گفت: در هر موقعیتی که توانسته ایم به شناخت مطلوبی از دشمنان دست یابیم توانسته ایم در برابر آن‌ها گام‌های موثری برداریم.

 مرجع تقلیدشیعیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حرکت گسترده زائران در اربعین حسینی یادآور شد: مکتبی که امام حسین (ع) پایه گذاری کردند ماندگار است و این مکتب مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است.

او گفت: هر چه در مسیر گسترش مکتب امام حسین (ع) تلاش کنیم شاهد نابودی بیش از پیش استکبار جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

مکتب امام حسین (ع) مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.