اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس استان کرمان

معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح یاریگران زندگی در سال تحصیلی جاری با پوشش ۲۰ درصدی مدارس در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی مهدی آبادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امروزه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه ما پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: زیربنای ایمان آوردن بینش و نگرش صحیح به مسائل جامعه است و باید در این زمینه تغییر نگرش در اقشار جامعه در دستور کار همه دست اندرکاران قرار گیرد.

مرادی مهدی آبادی افزود: هر جایی که دانش آموز احساس کند آگاهی و اطلاعات کافی ندارد ضرر خواهد کرد و با توانمندسازی دانش آموزان و والدین می‌توانیم از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه پیشگیری کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ارتقاء تاب آوری دانش آموزان و والدین جزو اولویت‌های آموزش و پرورش است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

او به اهداف طرح یاریگران زندگی اشاره کرد و بیان داشت: آموزش و توانمند سازی دانش آموزان و ارائه برنامه‌های فرهنگی در راستای نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی و رصد و مداخله در حوزه دانش آموزان در معرض خطر در مراکز مشاوره استان از اهداف اصلی این طرح است.

انتهای پیام/س


طرح یاریگران زندگی در مدارس استان کرمان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار