جام جهانی والیبال؛

برزیل بر بام جهان ایستاد / صعود یک پله‌ای شاگردان کولاکوویچ با واگذاری نتیجه

رقابت‌های روز دهم جام جهانی والیبال با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

به گزارش   خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شدکه در نخستین آن تیم ملی والیبال آمریکا موق شد در بازی اسان ۳ -۰ روسیه را ببرد و همچنان امید هایش برای عنوان دومی زنده بماند، این بازی ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار شد و در دومین دیدار که از ساعت ۷ پیگیری شد تیم ملی والیبال لهستان از سد کانادا گذشت، این بازی ۳ - ۰ به سود لهستانی‌ها دنبال شد تا آن‌ها هم به آمار ۸ برد و ۲ باخت برسند و شرایط مشابهی با آمریکا برای عنوان دومی داشته باشند.  

آرژانتین هم در سومین بازی مصر ار با نتیجه ۳ - ۱ شکست داد تا عملا جایگاه پنجمی اش در این رقابت‌ها را قطعی کند، تیم ملی والیبال کشورمان هم در یک بازی که در ابتدا ۲ - ۰ پیش بود و کمتر کسب تصور می‌کرد بازنده باشد مقابل ایتالیا در پایان ۳ - ۲ باخت، اما به دلیل یک امتیازی که کسب کرد یک پله صعود را تجربه کرد.  

استرالیا هم در مصافی آسان با نتیجه ۳ - ۰ تونس را برد تا برنده دیدار انتهای جدولی‌ها باشد، تیم ملی والیبال برزیل هم در آخرین و جذاب‌ترین بازی روز ۳ - ۱ ژاپن میزبان را شکست داد تا با آمار ۱۰ برد در ۱۰ بازی از مجموع ۱۱ بازی قهرمانی اش در جام جهانی را یک روز زودتر از پایان این رقابت‌ها قطعی کند.  

جدول نهایی این رقابت‌ها تا پایان روز دهم به شرح زیر است: 

برزیل بر بام جهان ایستاد / صعود شاگردان کولاکوویچ با وجود شکست


بیشتر بخوانید: 

تیم ملی والیبال ایران ۲ - ایتالیا ۳/ کولاکوویچ در کمای کامبک لاجوردی پوشان

تیم ملی والیبال ایران ۱ - ژاپن ۳/ شگفتی‌های کولاکوویچ تکمیل شد

قهرمان جام جهانی والیبال چقدر پاداش می‌گیرد؟


انتهای پیام / 

جدول رقابت های جام جهانی والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
ژاپن چهارم . ما که بهترین مقاممون چهارمه شدیم هفتم نمیدونم مجریهای تلوزیون چرا از خودمچکرن که فکر میکنن تیمهای آسیایی حریف ما نمیشن . گذشت اون دوران .دوباره بجایی داریم میرسیم که از تیمهای آسیایی هم بترسیم
-
محقق
۱۱:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
تيم ايران خيلي بي انگيزه بازي ميكرد.ي كم از ژاپن ياد بگيريد.غرور آدم رو ذليل ميكنه.مربي ايران هيچ تاكتيكي بلد نبود تمام داشتهاي قبلي تيم رو نيز از بين برد
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۲۰:۵۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اقای ایگور کولاکوویچ لطفا حیا کن و تیم ملی را رهاکن !!
آخرین اخبار