فرماندار سمنان:

مراسم جامانده‌های اربعین در سمنان برگزار می‌شود

سید عباس دانایی گفت: مراسم بزرگ جامانده‌های اربعین، امسال در مصلای بزرگ سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: تلاش‌های فراوانی برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم معنوی اربعین حسینی و اجتماع همه هیئت‌های عزاداری در یک مکان انجام شد.

او افزود: تلاش‌ها و زحمات و پیگیری‌های امام‌جمعه موقت سمنان حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس نتیجه‌بخش بود و سرانجام مصلای سمنان مکان تعیین‌شده برای برگزاری مراسم بزرگ اربعین امسال در سمنان اعلام شد.

فرماندار سمنان تصریح کرد: بر این اساس مراسم اربعین حسینی با حضور همه عزاداران و اقشار مختلف مردم، هیئت و دسته‌های عزاداری و مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شنبه بیست و هفتم مهرماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلای بزرگ سمنان آغاز می‌شود.

دانایی گفت: سخنرانی، مداحی، عزاداری، قرائت زیارت اربعین و برپایی نماز ظهر روز اربعین ازجمله برنامه‌های این مراسم بزرگ و معنوی است.

او اظهار داشت: اربعین نماد و مهم‌ترین ابزار قدرت جهان اسلام است؛ بنابراین برنامه‌ها و مراسم این روز بزرگ نیز باید باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

فرماندار سمنان گفت: اجتماع تمامی عزاداران در یک مکان بر شکوه و عظمت مراسم اربعین می‌افزاید؛ بنابراین تلاش می‌شود این مراسم با نظم و هماهنگی هر چه بیشتری برپا شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات برگزاری مراسم جامانده‌های اربعین در سمنان

برچسب ها: اربعین 98 ، اسانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار