۲۵۰ پرونده تخلف واحد‌های تجاری در شاهرود تشکیل شد

به منظور یکپارچه‌سازی املاک تجاری شهر، واحد‌های تجاری غیرمجاز شناسایی و تاکنون تعداد ۲۵۰ پرونده تخلف در این مورد جهت تعیین خلاف به کمسیون ماده ۱۰۰ ارجاء داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا عنبری سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز مدیریت شهری شاهرود با بیان اینکه از بهمن‌ماه گذشته تاکنون در راستای جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی ۷۵۸ برگ ابلاغ اخطار تخلف ساختمانی صادر شده است، گفت: ۱۱۰ مورد ابلاغ توقف دیوارکشی در زمین یا بنا‌های مخروبه و غیر مناسب که منافی با پاکیزگی و زیبایی شهر و موازین شهر سازی در این مدت صادر شده است.

او با بیان اینکه پسماند‌های ساختمانی و عمرانی باعث آلودگی‌های زیست محیطی و بد منظری فضای شهری می‌شود، افزود: در این مدت ۵۲ مورد ابلاغ اخطار رعایت اصول ایمنی دفتر فنی، ۴۸ مورد اخطار رفع خطر، ۶۵۰ برگ اخطار جمع‌آوری ضایعات ساختمانی و ۱۰۶ ملک قدیمی و خطر ساز جهت رفع خطر شناسایی و برگه اخطار داده شده است.

سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز مدیریت شهری شاهرود تصریح کرد: با پیگیری ممیز‌های شهرداری و با هدف یکپارچه‌سازی ملک املاک تجاری شهر، واحد‌های تجاری غیرمجاز شناسایی و تاکنون تعداد ۲۵۰ پرونده تخلف در این مورد جهت تعیین خلاف به کمسیون ماده ۱۰۰ ارجاء داده شده است.

عنبری ادامه داد: بیش از ۲۴۰ سرویس ضایعات ساختمانی از مسیر‌های بهارستان، انقلاب، بهشتی، شهنما، جابر ابن حیان، ساحلی شمالی و جنوبی، شیرودی و بعثت جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام / م

جمع آوری بیش از ۲۴۰ سرویس ضایعات ساختمانی از مسیر‌های داخل شهر شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.