رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷۰ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در استان ایلام انجام شده است.

انجام ۹۷۰ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در ایلام

شریفی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۷۰ عملیات متعدد امداد و نجات و اطفاء حریق از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه ها‌ی آتش نشانی اطلاع رسانی شده است.

او ادامه داد: به طور میانگین، روزانه ۶ عملیات در حوزه اطفاء حریق و امداد و نجات توسط ماموران آتش نشانی ایلام انجام می‌گیرد.

شریفی مطرح کرد: اطفاء حریق، مارگیری، خدمت رسانی در حوزه راه سازی و حریق خودرو‌ها در جاده‌ها و همچنین انجام فعالیت‌هایی در زمینه سیل از جمله بیشترین فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه خدمت رسانی نیرو‌های آتش نشانی به شهروندان ایلامی بوده است.

او بیان کرد: در نظر داریم ۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایلام مسقر کنیم تا در صورت بروز هر گونه مشکلی خدمت رسانی به آنان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین تعدادی از نیرو‌های آتش نشانی در مسیر تردد زائران مستقر شده اند.

انتهای پیام/ ن

انجام ۹۷۰ عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.