صلح و سازش ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق در طرح مصلحین هرمزگان

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

صلح و سازش ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق در طرح مصلحین هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، علیرضا احمدی منش معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: ۲۰ درصد از پرونده‌های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

او افزود: در نتیجه امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طرح مصلحین خانواده در شهرستان‌های رودان، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه و بندرعباس در حال اجرا است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: این طرح به منظور شناسایی زوجین متقاضی طلاق پیش از ثبت دادخواست و معرفی آن‌ها به هسته‌های مصلحین به منظور مشاوره و ایجاد صلح و سازش عملیاتی شده و جمعیت قابل توجهی را در بر می‌گیرد.

علیرضا احمدی منش از برنامه ریزی برای ایجاد ۱۰ کیلومتر موانع فیزیکی برای جلوگیری از رشد مناطق حاشیه نشین بندرعباس هم خبر داد و افزود: احمدی منش در ادامه افزود: هدف نهایی از اجرای این طرح، ایجاد ده کیلومتر موانع فیزیکی اعم از کمربند سبز، دیوارکشی، فنس کشی و یا بلوک گذاری زمین‌های در معرض تخریب و جلوگیری از گسترش مناطق جدید در بافت‌های ناکارآمد است.

انتهای خبر/ د

برنامه ریزی برای جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی در بندرعباس با هدف پیشگیری از وقوع جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.