در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

وقتی حواشی یک نمایش از خود آن جذاب‌تر می‌شود!

بازیگر نمایش «هیچ چیز جدی نیست» از ویژگی‌های اجرایی این اثر نمایشی گفت.

وقتی حواشی یک نمایش از خود آن جذاب‌تر می‌شود!بیتا بیگی بازیگر نمایش «هیچ چیز جدی نیست»، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره متن نمایش گفت: موضوع این نمایش تلاش یک گروه تئاتر برای به اجرا بردن یک اثر پست مدرن است؛ تئاتری که با حواشی همراه می‌شود و این حواشی از خود نمایش برای گروه تئاتر جذابیت بیشتری پیدا می کند.

وی درباره نقش خود در نمایش «هیچ چیز جدی نیست» اظهار کرد: این کار بسیار پر بازیگر است؛ حدود ۱۲ بازیگر در این اثر نمایشی فعالیت می‌کنند و بنده نقش یک کاراکتر رمانتیک و کلاسیک را بازی می‌کنم.

این بازیگر تئاتر درباره چگونگی پیشنهاد بازی در نمایش «هیچ چیز جدی نیست» بیان کرد: بنده از سال‌ها قبل شاگرد آقای مسعود دلخواه بودم و طبق پیشنهاد ایشان تصمیم به همکاری برای بازی در این نمایش گرفتم.

بازیگر نمایش «هیچ چیز جدی نیست» درباره نام این اثر نمایشی هم گفت: هیچ چیز جدی نیست در تئاتر به معنای آن است که شاید حواشی اتفاقات روزمره در مقایسه با خود آن اتفاق جذاب‌تر باشد.

بیگی درباره سابقه خود در تئاتر گفت: این اولین فعالیت جدی بنده در حوزه تئاتر است؛ با اینکه فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر را دارم و در سال ۸۶ دوره‌های کلاس زنده یاد استاد سمندریان را گذرانده ام؛ در سال‌های اخیر بیشتر در سینما فعالیت داشته ام.

گفتنی است نمایش «هیچ چیز جدی نیست» به کارگردانی مسعود دلخواه از ۱۶ آبان تا ۱ آذر ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان واقع در ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.