قدیروف: جای تروریست‌ها در قبرستان است

رئیس‌جمهور چچن در واکنش به احتمال بازگشت تروریست‌هایی که پیش از این در سوریه و عراق بوده‌اند به قفقاز اعلام کرد جای این عناصر در قبرستان است.

قدیروف: جای تروریست‌ها در قبرستان استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور چچن به تروریست‌هایی که عضو گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق بوده‌اند، هشدار داد که اگر به قفقاز شمالی بازگردند و بخواهند فعالیت خود را از سربگیرند در قبرستان دفن می‌شوند.

وی گفت کشورش حتما از عناصر مسلحی که همپای تروریست‌های داعش جنگ کرده‌اند استقبال خواهد کرد، اما با زبان طنز افزود که حتما به آن‌ها بلیط نمایش یا جایگاهی در قبرستان خواهد داد.

قدیروف در گفت‌وگو با شبکه یک روسیه افزود: چچن آماده تضمین امنیت در مناطق روسیه است و جمهوری چچن یگان‌هایی ویژه مبارزه و مقابله با تروریسم آماده کرده است.

رئیس‌جمهور چچن همچنین در سخنان خود به نقش نظامیان روسیه در سوریه اشاره و تاکید کرد نظامیان این کشور همواره به دولت قانونی دمشق کمک می‌کنند.

همزمان با آغاز عملیات ترکیه در شمال سوریه با عنوان «چشمه صلح» و به ادعای مبارزه با تروریسم برخی از رسانه‌ها اخباری مبنی بر بمباران زندان‌های داعش از سوی ترکیه و فرار شماری از این عناصر به سوی مرز‌های عراق سخن می‌گویند.

وزیر دفاع روسیه نیز در سخنان خود در کنفرانس امنیتی پکن درخصوص بازگشت تروریست‌ها به کشور‌های اصلی خود هشدار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار