گل گهر در خانه مغلوب شد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان در خانه مقابل تیم صدر جدولی سپاهان با نتیجه‌ ۲ بر ۰ مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان عصر امروز در ورزشگاه امام علی (ع) این شهر میزبان سپاهان اصفهان بود.

تیم گل گهر سیرجان در این بازی با ترکیب میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، محسن طرحانی، امین پورعلی، مهرداد عبدی، پیمان نامور، محمد زینالی، مهرداد بایرامی، علی قربانخانی، مهدی زبیدی، سجاد آشوری و بهنام برزای حضور یافت.

این دیدار با قضاوت جواد رحیم زاده انجام شد.

اولین حضور مجید جلالی روی نیمکت گل گهر سیرجان سبب شده بود تا امیدواری بسیاری نزد هواداران این تیم برای متوقف کردن صدرنشین شکل بگیرد، ولی شاگردان امیر قلعه نویی که این فصل فقط به قهرمانی می‌اندیشند، با ارائه یک بازی هوشمندانه ۲ گل به حریفشان زدند تا سه امتیاز دیگر را به حسابشان واریز کنند.

سپاهان اصفهان در این دیدار دو بار با پاس گل‌های محمد محبی به گل رسید که یکی در دقیقه ۲۷ با ضربه سجاد شهباززاده به گل تبدیل شد و دیگری در ثانیه‌های پایانی بازی با ضربه علی قربانی که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود.

با این پیروزی سپاهان ۳ امتیاز دیگر به حساب خود واریز کرد تا ۱۷ امتیازی شود و در صدر جدول باقی بماند.

گل گهر سیرجان هم با سه امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام /ب

گل گهر سیرجان در خانه باخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار