معاون استاندار لرستان خبر داد؛

آینده شهر خرم‌آباد امیدوارکننده است

معاون استاندار لرستان، تاکید کرد: آینده شهر خرم آباد، آینده امیدوار کننده است، مشروط بر اینکه برای توسعه آن از روش‌های علمی و مشارکت مردم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبدالهی در کارگاه آموزشی پروژه بین المللی اربینت در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهر خرم آباد در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: این شهر دارای ساختار طبیعی، اجتماعی و ... خاص خود است.

وی، بیان داشت: شهر خرم آباد بزرگترین شهر لر نشین کشور است و جاذبه‌های گوناگون کم نظیر و بی نظیری در سطح کشور دارد.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر اینکه آینده خرم آباد، آینده امیدوار کننده‌ای است، عنوان کرد: قطعه اول کریدور شمال غرب به جنوب کشور در خرم آباد طی سال گذشته افتتاح شد و این امر نشان دهنده این است که مسیر اصلی جاده شمال غرب و جنوب غرب از خرم آباد عبور می‌کند و آزاد راه خرم آباد - اراک در حال اجرا است.

عبدالهی در ادامه با تاکید بر اینکه از دو سال پیش وزارت کشور و راه و شهرسازی دو کار را در خرم آباد شروع کردند، گفت: یکی از این کار‌ها بازسازی مناطق حاشیه شهر خرم آباد است و امکاناتی با کمک شهرداری این مناطق ایجاد شده است.

وی، گفت: همچنین وزارت کشور از سال گذشته طرح تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر خرم آباد در دستور کار قرار داده است و این امر کار بزرگی است که بعضی از آسیب‌های اجتماعی در این مناطق شناسایی شده و اقدامات اولیه‌ای را انجام داده است.

معاون استاندار لرستان، عنوان کرد: پروژه بازآفرینی شهری در خرم آباد می‌تواند تاثیر گذار باشد، شهر خرم آباد یکی از شهر‌های گردشگری کشور است و گردشگران فراوانی از جاذبه‌های آن بازدید می‌کنند.

عبدالهی، گفت: آینده شهر خرم آباد، آینده امیدوار کننده است، مشروط بر اینکه برای توسعه آن از روش‌های علمی و مشارکت مردم استفاده شود.

انتهای پیام/د

ضرورت استفاده از روش‌های علمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار