ظرفیت‌های لازم برای تولید انرژی پاک در تربت حیدریه فراهم است

فرماندار تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه با توجه به موقعیت استراتژیک آن در منطقه، ظرفیت‌های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه تولید انرژی‌های پاک در تولید برق را داراست.

ظرفیت‌های لازم برای تولید انرژی پاک در تربت حیدریه فراهم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت ویژه حیدریه در گردهمایی فنی و تخصصی مدیران شرکت برق استان و شهرستان‌های جنوبی خراسان که در  تربت حیدریه برگزار شد گفت: تربت حیدریه می‌تواند به یک پایگاه اصلی تولید انرژی برق بادی در استان تبدیل شود که در این راستا با راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی برق راشد و نیز تهیه اطلس بادی منطقه جهت سرمایه گذاری و استحصال نیروی برق بادی، این شهرستان می‌تواند نقش اثرگذاری را در تولید برق در کشور ایفا کند.

او افزود: تدابیر لازم برای حمایت از سرمایه گذاران در تولید نیروگاه برق بادی در این شهرستان اندیشیده شده و زمینه همراهی مجموعه اداری شهرستان برای اجرایی کردن سرمایه گذاری فراهم شده است.

فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: استفاده از سرمایه‌گذاری‌های غیر‌دولتی در اجرای این طرح‌ها کمک شایانی به دولت خواهد کرد، چرا که توسعه انرژی‌های نو و به‌ویژه انرژی بادی بسیار مورد توجه و حمایت دولت است.

در پایان این نشست با حضور رستمی فرماندار شهرستان و ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از سامانه (ناب) ارائه خدمات به مشترکین بدون مراجعه حضوری و با حذف کاغذ رونمایی شد.

انتهای پیام//ز. ج

 

رونمایی از سامانه (ناب) ارائه خدمات به مشترکین

برچسب ها: انرژی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.