افزایش ۷ درصدی مصرف برق در مشهد

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: مصرف برق از سال گذشته تا کنون ۷ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۷ درصدی مصرف برق در مشهدکاشی مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: ما مشکل خاصی برای تامین برق مشهد نداریم، اما افزایش ۷ درصدی مصرف برق در مشهد ما را به وضعیت قرمز نزدیک کرده است.

وی در خصوص نوسانات برقی چندروز اخیر در مشهد تصریح کرد: علاوه بر گرمای هوا و پروژه‌های ساخت و ساز شهری ، در ده روز گذشته شاهد حضور بی شمار زائرین امام رضا (ع) در مشهد بوده ایم و همین اتفاق باعث شد که حد مصرف برق ما در مشهد از میانگین و میزان استاندارد خارج شود و در بعضی مناطق ما با مشکل مواجه شویم.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت:روز گذشته شاهد مصرف ۱۵۷۵ مگا ولتی برق در مشهد بودیم که از سال گذشته تا کنون بیشتر آمار برق مصرفی در مشهد است.

کاشی در خصوص استفاده از جدول خاموشی افزود: در سال گذشته نیز مجبور به استفاده از جدول خاموشی شدیم؛ به این صورت که هفته‌ای یک بار در هر منطقه حدود نیم ساعت اعلام خاموشی شد تا اینکه مصرف برق مشهد به حالت استاندارد بازگشت.

وی تصریح کرد: در چند روز آینده نیز با توجه به گرمای هوا و همچنین حضور زائرین در مشهد نیازمند همکاری مردم هستیم تا مانند سال گذشته مجبور به عملی کردن طرح جدول خاموشی نشویم.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

مصرف برق مشهد به وضعیت قرمز درآمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار