هدف مدیریت شهری، سالم سازی بوستان‌های شهر

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هدف مدیریت شهری سالم سازی بوستان‌های شهر است که با حضور خانواده‌ها و انجام فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی شهروندان امکان پذیر می‌باشد.

هدف مدیریت شهری سالم سازی بوستان‌های شهری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری به همراه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری و اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع ورزشکاران بوستان ملت گفت: شهرداری مشهد آمادگی لازم برای ایجاد بستر‌های لازم در بوستان‌های سطح شهر دارد و هدف مدیریت شهری سالم سازی بوستان‌های شهر است که این امر با حضور خانواده‌ها و انجام فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی شهروندان امکان پذیر می‌باشد.

او افزود: ما پذیرای طرح‌های پیشنهادی شهروندان در خصوص نیاز‌های زیرساختی و خدمات لازم در بوستان‌های شهر هستیم.


ورزشکاران لازمه سالم سازی بوستان‌ها

بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری و اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد نیز با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران در بوستان‌های شهر را الزامی است گفت: پارک‌ها یکی از مهمترین فضا‌های عمومی شهر به حساب می‌آید و سالم بودن این فضا یکی از دغدغه‌های شهروندان است.


او افزود: با حضور افراد ورزشکار در سطح بوستان ها، فضای سالم تری را خواهیم داشت و به تدریج شاهد کاهش وجود افراد هنجارشکن در این مکان‌ها خواهیم بود.

گندمی با بیان اینکه دستورات پیشگیرانه و امر و نهی برای سالم سازی بوستان‌های شهر کافی نیست، گفت: علاوه بر حضور نیرو‌های گشت انتظامی در سطح بوستان ها، حضور ورزشکاران و افراد موثری از این قبیل می‌تواند محیط سالم تری را برای شهروندان در بوستان‌ها ایجاد کند.


انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.