سولسشیر امیدوار به ماندن پوگبا در منچستریونایتد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد هرگونه احتمال انتقال پوگبا به رئال مادرید را تکذیب کرد.

سولسشیر امیدوار به ماندن پوگبا در منچستریونایتدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت «گل»، چند روز پیش عکسی از دیدار دوستانه زین الدین زیدان و پل پوگبا، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید و بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد در یکی از هتل های شهر دبی امارات متحده عربی منتشر شده بود که خبر از دیدار مخفیانه آن ها با یکدیگر می دهد.


بیشتر بخوانید:پیروزی منچستریونایتد با درخشش پنالتی خراب کن ها/ توقف آرسنال مقابل عقاب‌ها


اما به تازگی سولسشیر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد نیز درباره با احتمال انتقال پوگبا به تیم فوتبال رئال مادرید سخن گفته است. او درباره با این دیدار دوستانه گفته است که این دو ستاره سال های گذشته و حال حاضر تیم ملی فرانسه تنها برای دیداری دوستانه یکدیگر را ملاقات کرده اند و دیدارشان هیچ ارتباطی با انتقال پل پوگبا به تیم فوتبال رئال مادرید ندارد.

همچنین پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز درباره با احتمال خرید پوگبا اظهار کرده که با توجه به حجم معاملات بالای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی و همچنین بازگشت زیدان به رئال که خود حقوق بالایی را دریافت می کند، سبب آن می شود که احتمال خرید پوگبا با رقمی نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار در هاله ای از ابهامات قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر معرفی شدند


انتهای پیام/

پوگبا در منچستریونایتد ماندنی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار