هفته دهم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی منچستریونایتد با درخشش پنالتی خراب کن ها/ توقف آرسنال مقابل عقاب‌ها

در ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد پیروز شد و آرسنال تن به تساوی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستریونایتد مهمان نوریچ بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.


بیشتر بخوانید:

لیورپول ۲ - تاتنهام ۱/ کامبک دشوار شاگردان کلوپ مقابل اسپرز


اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۱، مارکوس رشفورد در دقیقه ۳۰ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۷۳ گل‌های این بازی را برای منچستریونایتد به ثمر رساندند. اونل هرناندس در دقیقه ۸۸ هم تنها گل نوریچ را زد. در این بازی مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۹ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۴۴ برای شیاطین سرخ پنالتی از دست دادند که البته هر دو بازیکن پس از دست دادن پنالتی توانستند جبران کنند و گل بزنند.

شاگردان سولسشر با کسب قاطعانه‌ترین برد فصلشان ۱۳ امتیازی شدند و تا رتبه هفتم بالا آمدند. نوریچ هم با هفت امتیاز نوزدهم است.


بیشتر بخوانید: راه حل موفقیت «سولسشیر» از زبان بازیکن سابق منچستر یونایتد


در مسابقه همزمان، آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن با تساوی دو بر دو مقابل مهمانش کریستال پالاس متوقف شد. سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در دقیقه ۷ و داوید لوئیز در دقیقه ۹ آرسنال را پیش انداختند، اما لوکا میلی‌وویویچ در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی و جردن آیو در دقیقه ۵۲ گلزنی کردند و بازی دو بر دو مساوی شد.

در جدول لیگ جزیره ، آرسنال با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رتبه پنجم جای دارد. عقاب‌ها هم با ۱۵ امتیاز، یک پله پایین‌تر از این تیم در رتبه ششم قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

تقابل جذاب رُم و میلان در ایتالیا / مصاف حساس شاگردان «کلوپ» در لیگ جزیره


انتهای پیام/

نتایج هفته دهم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار